ei oo, mut en viittiny sitä ees tohon listata ku tuntuu kaikilta uupuvanTuossa muutama, toivottavasti autto!
/EDIT Onko sulla tuo sitcomin jatko?
Se tuli puolalaisen ja Sofian kautta. Niitä yhdistää enkunkielinen elokuva.Mä taas haluaisin tietää mitä kautta sä sinne Valintatalon oot kerinny saamaan?
alkaa f:llälagi oisko sulla sitä tietokone valmistajaa
10+11 puuttuu minultakinVinkkejä Bulgarijasta alaspäin 10-11 ja sofiasta 8-6, sekä niitä miehiä yhdistävä 14?
Pystytkö vielä tarkentamaan? Tuntuu siltä, että oon kokeillut kaikki 9-kirjaimiset sanat ainakin 10 kertaa läpi tuolta wikisivulta. Mutta ilmeisestikään en sitä oikeaa.Löytyy aika alkupäästä Bulgarian wikistä.
se on dossin tiedosto, joka ajetaan automaattisesti, kun dossi käynnistyy... eli AUTOmaattisesti EXECuted tiedosto, onka pääte on .BAT.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22427782:Mä voisin ottaa vastaan (vaikka suoraan) DOS-ruudun 12-kirjaimisen DOSin ja tiedoston välistä, niin saisin ekan ruudun valmiiksi
miehiä yhdistävä 14 on niiden duuni, sama duuni on myös kalle kustaalla ja tawja halosella, vaikka tawja onkin nainen.Vinkkejä Bulgarijasta alaspäin 10-11 ja sofiasta 8-6, sekä niitä miehiä yhdistävä 14?
Leffaan liittyy ihmiset. Muokkaa Sofia Sophie-muotoon, niin löydät myös elokuvan.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22428043:Ei ku niin olikin... mut liittyyks siihen leffaan ihmiset?? Ja miten sitä nimee muokataan... en tajuu (taaskaan)