Kiitos, orava! Yritetään sitten Skånesta päin. Valitettavasti mulla ei ole sinulle apuja, ellei tuo mies 11 ole miessankari tai sankarimies...
Se Ping sana on lagiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22426548:mie en vihjeistä huolimatta oo saanu sitä ping 4, ainut sana siitä ruudusta joka puuttuu... autan kyl teitä täs muuton ohessa.. tilanne tää:
6 2 8 7
9 3 8 7
8 4 11 ?
6 1 3 8
Pelin läpäisy:
435 / 693 (62.7%)
Vihjeet: 2 / 6
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
12 / 302
mis on turkki?Oisko jollain vinkkiä turkki -5?
siis beatlesin biisi siellä madonnaruudussa, siitä pitäis päästä ylösMikä kumma on beatles-lady?
Ja miten skåneen saa Riikan??? Tää on nyt jotenkin kauheen takkusta... en tajuu, miten muut saa niin äkkiä sanoja. Ootte varmaan niin paljon fiksumpia kun mä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22426639:mis on turkki?
Siellä venäjänkielisessä ruudussa. Keksinkin joAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22426639:mis on turkki?
Se tulee yhden kaupungin, ihmisen ja jonkun jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22426675:Ja miten skåneen saa Riikan??? Tää on nyt jotenkin kauheen takkusta... en tajuu, miten muut saa niin äkkiä sanoja. Ootte varmaan niin paljon fiksumpia kun mä :ashamed:
13 on eräs ruusuRuusu-ruutuun
Ruusu 10 ylös
Ruusu 13 alaoikealle
Kukka 12
Kauheasti on näitä pyöritelty eikä mistään tunnu löytyvän. Jelppiä?
samat uupuu ja olut 7Biafra :
Kuvaruutu 9
Land of the Rising Sun 3
Ruusu :
ruusu 10 (ylös)
prinsessa r... 4+9
Olisiko jollain vihjeitä näihin,olen ihan pihalla näissä
4+7 on kyllä lennon/mccartneyn biisi, kai liian ilmeinen???? Missä siellä? Ylöspäin menevät on, mutta ei yhtään Beatlesia...
Jaa ja mie kun luulin käyneeni nuo kaikki ruusut läpi, mutta ei. Heti tärppäs, grazie!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22426788:13 on eräs ruusu
12 saat helposti ku saat toista kautta tulevan, on eräs kukka
10 puuttuu
Niin minäkin luulin, mutta kiitos tT.Jaa ja mie kun luulin käyneeni nuo kaikki ruusut läpi, mutta ei. Heti tärppäs, grazie!