mie oon vähän niinku jumis : / esim. puupää ruutu:
suez 6+6 ja 11+11
kiin... 10
neek. 11
kalakukko 5+5 ja 10
suez 6+6 ja 11+11
kiin... 10
neek. 11
kalakukko 5+5 ja 10
Ja tää löytyy googlella helposti, kun laitat höyryveturipuiston hakuun... Muissa en osaa auttaa, hidas kun olenno kysytään onko näihin kellään jelppiä antaa myös nämä ruudut tökkii ja ei pääse etenemään :
Terminator :
Brit... 10+11
voim... lait.. alle 9
robotti 3+4+3+7
Turha julkkis :
hotelli 7
pariisi 7
turha julkkis 5+10
julkkis 2+11
nykäsiä yhdistävä 16
huonekalu 7
jasmin mäntylä 13 Tää on sellanen makusen einon juttu...
haapamäen... 12
Eka löytyy Suezin wikistä, 11+11 selviää kanssa sen avulla. Muut puuttuu multakin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22427045:mie oon vähän niinku jumis : / esim. puupää ruutu:
suez 6+6 ja 11+11
kiin... 10
neek. 11
kalakukko 5+5 ja 10
kiitsEka löytyy Suezin wikistä, 11+11 selviää kanssa sen avulla. Muut puuttuu multakin.
se ei oo talonmies vaan p....mies (jossain oli tuo muoto)tT:n mainitsemien lisäksi multa puuttuu Armaksen ja Pekan välinen, talonmiestä siinä varmaan haetaan mutten saa millään sopimaan sitä siihen?
Ei oo enää todellista miten tollasta ei voi huomata, nyt hävettää.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22427214:se ei oo talonmies vaan p....mies (jossain oli tuo muoto)
mul ei oo ees noita terminaattori ruudun sanoja joihin haet jatkoa (paitsi toi rob..) jeesaatko niis?no kysytään onko näihin kellään jelppiä antaa myös nämä ruudut tökkii ja ei pääse etenemään :
Terminator :
Brit... 10+11
voim... lait.. alle 9
robotti 3+4+3+7
Turha julkkis :
hotelli 7
pariisi 7
turha julkkis 5+10 tää on yks bb-tyyppi
julkkis 2+11
nykäsiä yhdistävä 16
huonekalu 7 semmonen vähän niinku laatikosto
jasmin mäntylä 13
haapamäen... 12
Minä ainakin, mutta auttamattomasti jumissa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22427518:onko tääl enää ketään?
olisko sul mulle vaikka frendit ruutuun apuja:Minä ainakin, mutta auttamattomasti jumissa.
Tuossa muutama, toivottavasti autto!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22427547:olisko sul mulle vaikka frendit ruutuun apuja:
rachel 12
face 6 -> mikä toi sana on suomeksi. jos saat siihen vielä jatkoa ni hihkase mullekki!
prom molemmat
matt... 7
hakuk... 7 -> tää on taas näitä pisteellisiä sanoja, löytyy wikistä.
goo 8 -> liittyy yhteen aasian maahan tai asioiden esittämisen rajoittamiseen.
hie 5 -> mille tätä tehdään?
aivot ei pelaa enää yhtään
Ja tää vain herjaa, että viesti on liiaan lyhytAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22427547:olisko sul mulle vaikka frendit ruutuun apuja:
rachel 12
face 6
prom molemmat
matt... 7
hakuk... 7 ---> kysy.com, käännä enkuks
goo 8
hie 5 --> mitä hierotaan, ei luita vaan ...
Mä oon täällä, mutta mä oon ihan pihalla...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22427547:olisko sul mulle vaikka frendit ruutuun apuja:
rachel 12
face 6
prom molemmat
matt... 7
hakuk... 7
goo 8
Mites venäjänkielinen ruutu avataan Mulla on muut auki.Saisinko rautalankavinkin venäjänkielisen ruudun Valintatalo 11, kiitos. Sitten saisin sen ylemmän ruudun vihdoin auki.
Se on semmonen putiikki, josta ostetaan sapuskaa.Saisinko rautalankavinkin venäjänkielisen ruudun Valintatalo 11, kiitos. Sitten saisin sen ylemmän ruudun vihdoin auki.
Ei oo mulla valintaloa siellä... oikeasta yläreunasta on vain reitti ylemmäs auki.Saisinko rautalankavinkin venäjänkielisen ruudun Valintatalo 11, kiitos. Sitten saisin sen ylemmän ruudun vihdoin auki.