Relaatio 18

[QUOTE="rosehip";22427765]Se on semmonen putiikki, josta ostetaan sapuskaa. :D

ST, en sano vielä suoraan, niin muutkin saa etsiä. :) Mut helpotan niin paljon, että tuo sana on tuttu parina Thulen kanssa.[/QUOTE]

Niin tietysti :ashamed: Kiitos sinulle!
 
[QUOTE="Orava";22427743]Mites venäjänkielinen ruutu avataan :D Mulla on muut auki.[/QUOTE]

MLK jr ruudusta ylös päin. Ensin legendaariset aloitussanat, sit se, mikä niillä alotetaan, sit se muurin alas repiminen ja siitä sit venäläinen hemmo, joka liittyy tohon puheeseen...

Mä voisin ottaa vastaan (vaikka suoraan) DOS-ruudun 12-kirjaimisen DOSin ja tiedoston välistä, niin saisin ekan ruudun valmiiksi :)
 
ST
[QUOTE="rosehip";22427765]Se on semmonen putiikki, josta ostetaan sapuskaa. :D

ST, en sano vielä suoraan, niin muutkin saa etsiä. :) Mut helpotan niin paljon, että tuo sana on tuttu parina Thulen kanssa.[/QUOTE]

Vihdoinkin tyhmäkin tajusi, kiitokset! :)
 
"jii"
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22427782:
Mä voisin ottaa vastaan (vaikka suoraan) DOS-ruudun 12-kirjaimisen DOSin ja tiedoston välistä, niin saisin ekan ruudun valmiiksi :)
se on dossin tiedosto, joka ajetaan automaattisesti, kun dossi käynnistyy... eli AUTOmaattisesti EXECuted tiedosto, onka pääte on .BAT.
 
[QUOTE="rosehip";22427929]Pystytkö vielä tarkentamaan? Tuntuu siltä, että oon kokeillut kaikki 9-kirjaimiset sanat ainakin 10 kertaa läpi tuolta wikisivulta. Mutta ilmeisestikään en sitä oikeaa.[/QUOTE]

Se on se meri :)
 
ST
[QUOTE="rosehip";22427929]Pystytkö vielä tarkentamaan? Tuntuu siltä, että oon kokeillut kaikki 9-kirjaimiset sanat ainakin 10 kertaa läpi tuolta wikisivulta. Mutta ilmeisestikään en sitä oikeaa.[/QUOTE]

Meneeköhän liian vaikeaksi vinkiksi?
sä helmi .........
 
hiirimatto harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22428043:
Ei ku niin olikin... mut liittyyks siihen leffaan ihmiset?? Ja miten sitä nimee muokataan... en tajuu (taaskaan)
Leffaan liittyy ihmiset. Muokkaa Sofia Sophie-muotoon, niin löydät myös elokuvan.

5+7 taas on kirja, ihan suomenkielinen kirjan nimi.
 

Yhteistyössä