Juu, onhan tää ihan hienoa. Nyt oon sitä mieltä, että kiva, että en luovuttanut (tai siis pari kertaa luovutin, mutta palasin sitten kuitenkin pienen tauon jälkeen

). Eipähän jää kaivelemaan
Itse oon muutaman saanut tehtyä sinne paria kolmea sanaa vajaaksi yksin ja toiveissa vielä joku päivä löytää sellainen jonka sais IHAN loppuun asti ratkottua itse. Ja tuo on kyllä totta, että monesti sitä jää jumiin johonkin ajatuskehään josta ei saa ravistettua itseään pois. Tarttee sen tönäisyn joltain toiselta tai joskus riittää ihan se, että pitää taukoa siitä sanasta ja palaa siihen joskus myöhemmin.
Tässä rellussa oli useampikin sellainen, että ilman apuja olis todellakin jäänyt löytymättä vaikka olis seuraavat 20vuotta kuluttanut etsimiseen ja sitten paljon niitä, että vieläkään en ihan ymmärrä sanojen liittymistä toisiinsa tai se yhteys on haettu jostain universumin perähikiältä asti (eli toista kautta olis ollut kyllä ihan täys mahdottomuus ikinä ratkaista).
Seuraavaksi vois ottaa jonkun yhden tähden rellun käsittelyyn?

(Veikon relluihin en nyt kyllä aio vähään aikaan koskea vaikka ne kuulemma vähän edes inhimillisempiä taitavat olla kuin tämä hänen ensimmäisensä? Joitain vuosia sitten oon ainakin sen Simo Penttilän tehnyt. Loppuun asti? en ole varma)