Relaatio 13 on täällä!

Uskallan ehkä minäki kinuta vinkkiä muutamaan vajaaseen ruutuun..

ANATOMIA
Keuhkot 11

JALKAPALLO
We. S. 14
Sieni 6 alas (yhdistyy laulajaan)
HESPERIA
10 yläoikealle (sanottiin että löytyy enkkuwikistä, olen sokea?)
Rav & Par välinen 16
Perh 10 ylävasemmalle

C. LINDBERGH
L-liike 8 ylös
Myrsky 12 ylös
Zeus 8 alaviistoon oikealle
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Uskallan ehkä minäki kinuta vinkkiä muutamaan vajaaseen ruutuun..

ANATOMIA
Keuhkot 11 keuhkot ku tulee kipeeksi se on

JALKAPALLO
We. S. 14 ku rahan arvo ajetaan oikein alas
Sieni 6 alas (yhdistyy laulajaan) pistää
HESPERIA
10 yläoikealle (sanottiin että löytyy enkkuwikistä, olen sokea?) löytyy, kirjota enkkuwikii hesperia.. muista vastaukseen suomalainen kirjoitusasu
Rav & Par välinen 16 eduskunnan lisärakennus
Perh 10 ylävasemmalle meinaatko siis 8, koirarotu

C. LINDBERGH
L-liike 8 ylös en osaa vinkata
Myrsky 12 ylös aloin kirjottaan wikiin myrsky ja siitä se iski silmään
Zeus 8 alaviistoon oikealle
=)
 
Liisukka
Keksinkin sen 3+2+5, kun menin enkkuwikin torakkasivulle ja etsin sieltä movie :)

Nyt siis on tilanne tämä
ok ok 3
ok ok 1
ok ok ok

Mutta sanoja on ratkottu vasta 415 / 425, eli uusia avautuu, kunhan jotain keksisi. Mutta se saa nyt oikeasti jäädä huomiseen. Öitä!
 
Ei kyllä löydy toi kipeä keuhko, keuhkokuumetta tahi -syöpää tää ei hyväksy. Mitä muita keuhkosairauksia voi ees olla? :$
Pari puutetta muutenkin noissa vihjeissä vielä, mutta ehkä ootan niitä siihen että äitee pääsee huomenna lyömään viisaat päät yhteen miun kanssa. :D

TIMANTTI-ruudusta puuttuu vielä nämä:
Verit. 6 vasemmalle
ANC 4 ylös
Paavali 7 ylös (se keskimmäisin)

/EDIT
Tulihan tuo keuhkohomma ratkottua! Jes! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Ei kyllä löydy toi kipeä keuhko, keuhkokuumetta tahi -syöpää tää ei hyväksy. Mitä muita keuhkosairauksia voi ees olla? :$
Pari puutetta muutenkin noissa vihjeissä vielä, mutta ehkä ootan niitä siihen että äitee pääsee huomenna lyömään viisaat päät yhteen miun kanssa. :D

TIMANTTI-ruudusta puuttuu vielä nämä:
Verit. 6 vasemmalle maa
ANC 4 ylös järjestö, löysin toisen sanan kautta
Paavali 7 ylös kol (se keskimmäisin)

/EDIT
Tulihan tuo keuhkohomma ratkottua! Jes! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Keksinkin sen 3+2+5, kun menin enkkuwikin torakkasivulle ja etsin sieltä movie :)

Nyt siis on tilanne tämä
ok ok 3
ok ok 1
ok ok ok

Mutta sanoja on ratkottu vasta 415 / 425, eli uusia avautuu, kunhan jotain keksisi. Mutta se saa nyt oikeasti jäädä huomiseen. Öitä!
Hih, olis taas pitäny tietää toikin leffa... Nyt sitten vissiin kaikki samassa tilanteessa jumissa... Sain nukkumaan mennessäni jonkun vision tosta navajosta, mutta onnistuin unohtaan sen jo...
 
Liisukka
Huomenta! Olen oppinut aika paljon uutta navajoista. Mutta mitään sanaa en saa aikaiseksi...

Samoin se huvipuiston pitkä: suomiwikistä kävin kaikki huvipuistot maittain läpi. Enkkuwikistä niitä löytyy ihan liikaa. Eikä se välttämättä ole minkään huvipuiston nimi tietenkään. Siinä yhdessä relaatiossa tuli sirkuksesta joku musiikkikappale, josta en ollut ikinä kuullut ja jota en olisi koskaan itse löytänyt. Tämä on varmaan joku samanlainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Huomenta! Olen oppinut aika paljon uutta navajoista. Mutta mitään sanaa en saa aikaiseksi...

Samoin se huvipuiston pitkä: suomiwikistä kävin kaikki huvipuistot maittain läpi. Enkkuwikistä niitä löytyy ihan liikaa. Eikä se välttämättä ole minkään huvipuiston nimi tietenkään. Siinä yhdessä relaatiossa tuli sirkuksesta joku musiikkikappale, josta en ollut ikinä kuullut ja jota en olisi koskaan itse löytänyt. Tämä on varmaan joku samanlainen.
Mäkin oon noita huvipuiston nimiä pyöritelly... Mä mietin että se vois olla joku slogan tms. muttei siihenkään tunnu löytyvän sopivaa... Pitäis varmaan päästä tuolta härästä alaspäin.
 
tuula
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Alkuperäinen kirjoittaja rutto:
nuo Venetsian kolme kakis.osaista sanaa ei aukea. kenellä on ?
Niistä oikeastaan vain se 7 + 8 on keksittävissä Venetsian kautta (kuuluisa naistenmies). Muihin tarvii vinkkiä toiselta puolelta.
mut kun chuck norriskin on ihan auki..... meilkein kaikki sen leffat on kaksi-osaisia ja nämä sanat on yksiosaisia. Saisiko sitten apuja norrisiin...
 

Yhteistyössä