Relaatio 13 on täällä!

newman
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Charles jr 10+5 on mulla ainoana siinä ruudussa vielä auki.
Löytyi CL:n enkkuwikistä, kolmannen kappaleen linkki, siitä suomeksi.

Oisko hyvää vinkkiö CL:n keltaiseen laatikkoon 3+3? Lyö tyhjää eikä wikit eikä googlet auta.
Hyvää vinkkiä ei ole, mä löysin sen miettimällä mitä ne kaksi muuta vihjesanaa on ja lisäsin vielä hakuammuntana yleisen hollantilaisnimen osan. Sitten vielä se tekijän haku englanniksi.

Ja hyvää vihjettä ei siis todella ollut. :D Voin tarkentaa, jos tää on liian kaheli sepustus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
vesistö 8 ja 11 :attn:
Ne on jokia, joiden mukaan on nimetty vesistöt. Siis kun kirjoitat wikin hakuun vesistö ja etsit, sieltä tulee esim. Kokemäenjoen vesistö, ....joen vesistö jne.
niitähän on sata, vinkkaa please paremmin
no mie löysin heti ekalta sivulta, joten etköhän sieki
 
Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Hyvää vinkkiä ei ole, mä löysin sen miettimällä mitä ne kaksi muuta vihjesanaa on ja lisäsin vielä hakuammuntana yleisen hollantilaisnimen osan. Sitten vielä se tekijän haku englanniksi.

Ja hyvää vihjettä ei siis todella ollut. :D Voin tarkentaa, jos tää on liian kaheli sepustus.
No mää en kyllä pysy tässä oikein mukana. Siis tarkalleen millä sanoilla hait sitä? Tuo 5-kirjaiminen, josta se lähtee + muut vihjesanat vai..?
 
newman
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Hyvää vinkkiä ei ole, mä löysin sen miettimällä mitä ne kaksi muuta vihjesanaa on ja lisäsin vielä hakuammuntana yleisen hollantilaisnimen osan. Sitten vielä se tekijän haku englanniksi.

Ja hyvää vihjettä ei siis todella ollut. :D Voin tarkentaa, jos tää on liian kaheli sepustus.
No mää en kyllä pysy tässä oikein mukana. Siis tarkalleen millä sanoilla hait sitä? Tuo 5-kirjaiminen, josta se lähtee + muut vihjesanat vai..?
Pistin googleen "danae by van", löyty ekasta.
 
saga
Keksin ton tykin kans ihan itse äsken, jee. Tota moottoria olin kokeillut, mut ilman väliviiva, koska sillain se on wikissä...

Onko kenelläkään huonekalu oikealle 6 ja siitä seuraava 6?
Anatomia ylös oikealle 10
ant alas 5
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Keksin ton tykin kans ihan itse äsken, jee. Tota moottoria olin kokeillut, mut ilman väliviiva, koska sillain se on wikissä...

Onko kenelläkään huonekalu oikealle 6 ja siitä seuraava 6?
Anatomia ylös oikealle 10
ant alas 5
Sellanen, mis säilytetään vaik vaatteita ja sit se missä tää on.

Kuka teillä määrää ****** ******?

Mä edelleen kaipailen Hitlerin Saksaa :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Keksin ton tykin kans ihan itse äsken, jee. Tota moottoria olin kokeillut, mut ilman väliviiva, koska sillain se on wikissä...

Onko kenelläkään huonekalu oikealle 6 ja siitä seuraava 6?
Anatomia ylös oikealle 10
ant alas 5
Sellanen, mis säilytetään vaik vaatteita ja sit se missä tää on.

Kuka teillä määrää ****** ******?

Mä edelleen kaipailen Hitlerin Saksaa :attn:
hukas myös tääl, kuten myös antenni 6 (joku ihan yksinkertanen arvatenkin) ja chuck norris 6
 

Yhteistyössä