Relaatio 13 on täällä!

Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Mä edelleen kaipailen Hitlerin Saksaa :attn:
Se on Saksa vuosien 1919 ja 1933 välillä. Loppuosana on wikissä tasavalta, mutta vaihtaa siihen Saksan.

Mulle kelpais härkä 5+5 tai navajosta lähtevät 11 ja 13. Oon tahkonnut näitä vaikka kuinka kauan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
liisukka, onko sulla vihjettä tohon hevonen -tex 5 ja se härkä 4+5? Muutoin multakin puutuu nuo samat :/
Härkä 4+5 löyty vahingossa kun googlasin hevosen ja r.b:n. Muuten on vielä pimennossa se muita sanoja yhdistävä 5.

/EDIT
Tai no ei olekaan, vastaus on taas ihanan looginen ja yksinkertainen. :D
 
saga
eipä näy vikaa laatikkoa :/

Mä ottaisin mielelläni lisävinkkiä siihen kaap--ja homobaarin välissä oleva 6. Varmasti taas joku yhtä yksinkertainen, mutta aivot kai jäässä.
Samassa ruudussa se anatomia ylös 10
antenni 5

koittelin noita härkäjuttuja 5+5 nyt eri kielilläkin sen punasen härän innoittamana (sen siis keksin, kiitos!), mutta ei vielä avaudu.
 
newman
[quote="Liisukka
Mulle kelpais härkä 5+5 tai navajosta lähtevät 11 ja 13. Oon tahkonnut näitä vaikka kuinka kauan. [/quote]

Sama ongelma, lisäksi on auki torakka 3+2+5 ja pitkä huvipuisto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
nyt kerron mun puutteet teille :D

anatomia:
antenni 6

tr:
chuck 6
navajo 11 ja 13
härkä 5+5

moottori:
huvipuisto pitkä
Antenni 6 löytyy ainakin wikistä, yhdyssanan eka osa. Muut puuttuu sitte multakin.
Mielelläni ottaisin vastaan vuorostani vinkkiä anatomia-ruudun keuhkot 11. :D
 
Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
[quote="Liisukka
Mulle kelpais härkä 5+5 tai navajosta lähtevät 11 ja 13. Oon tahkonnut näitä vaikka kuinka kauan.
Sama ongelma, lisäksi on auki torakka 3+2+5 ja pitkä huvipuisto. [/quote]

Meillä on siis samat puutteet, mutta sulla ehkä on se hevosta ja Texasia yhdistävä 5? Siis jos olet ykkösenä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
eipä näy vikaa laatikkoa :/

Mä ottaisin mielelläni lisävinkkiä siihen kaap--ja homobaarin välissä oleva 6. Varmasti taas joku yhtä yksinkertainen, mutta aivot kai jäässä.
Samassa ruudussa se anatomia ylös 10
antenni 5

koittelin noita härkäjuttuja 5+5 nyt eri kielilläkin sen punasen härän innoittamana (sen siis keksin, kiitos!), mutta ei vielä avaudu.
Tää on nyt se "kuka määrää kaapin ******"?

 
Liisukka
Oon huono käyttämään enkkuwikiä, mutta etsintä jatkuu...

Jos sulla vielä puuttuu antenni 6, niin se on Heinrich Hertz in 1886 kehittämä antenni. Wikissä yhdyssanana.
 

Yhteistyössä