Relaatio 1050

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K.I.K alhaalla enk... 5/7 mikä yhdistyy fi... Vinkkinä sain kotimainen mieslaulaja, saisiko lisää vinkkejä. Ei käynyt Irwin eikä muut mitä tämän nimisten biisien esittäjiä löysin. 🙏🏻
 
vierailija
K.I.K alhaalla enk... 5/7 mikä yhdistyy fi... Vinkkinä sain kotimainen mieslaulaja, saisiko lisää vinkkejä. Ei käynyt Irwin eikä muut mitä tämän nimisten biisien esittäjiä löysin.
Känkkäränkkä : D
 
vierailija
Saisko vielä 1-1 ruudun vasempaan ylänurkkaan apua? Eli yö 4=ennen sitä tai Kom 8=esittäjä, ei nimi vaan "ammatti"

Ja 1-3 ruudun ylälaidassa on kansa tyhjää eli Äll 9=laita sanat yhteen, jos sulla on se 4 2 5 --- 56- UhPe=uhpe on suom. tv-elokuva, sieltä näyttelijä
 
Kiitosta vain Itse kuvailisin itseäni kirjoittajaksi, kun en ole edes Kirjailijaliiton jäsen, mutta toki tämän tulkinta on jossain määrin vapaata. No, tämä tästä, jatketaan ratkomista sen mitä korona antaa ajatusten mataa…
Täytyy tunnustaa, että oli pieni jekku mielessä kun laitoin tämän. Ja ajattelin että ainakin VR tunnistaa omansa :) Toipumista tuosta pahuksen viruksesta sinne.
 
vierailija
Okei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?

Käsitinköhän nyt ihan oikein, et sulta edelleen puuttuu tuo VR?
Itse löysin VR alapuolelta vas.viistosta tulevasta vastasanasta, ja ihan helposti, en mitään sisäpiirijuttua tarvinnut.
Ihan hauskaahan tuo jekkuilu oli täältä lukea, ymmärtämättä siitä yhtään mitään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Okei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?

Käsitinköhän nyt ihan oikein, et sulta edelleen puuttuu tuo VR?
Itse löysin VR alapuolelta vas.viistosta tulevasta vastasanasta, ja ihan helposti, en mitään sisäpiirijuttua tarvinnut.
Ihan hauskaahan tuo jekkuilu oli täältä lukea, ymmärtämättä siitä yhtään mitään :D
Juurikin näin (y)
 
vierailija
Okei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?

Käsitinköhän nyt ihan oikein, et sulta edelleen puuttuu tuo VR?
Itse löysin VR alapuolelta vas.viistosta tulevasta vastasanasta, ja ihan helposti, en mitään sisäpiirijuttua tarvinnut.
Ihan hauskaahan tuo jekkuilu oli täältä lukea, ymmärtämättä siitä yhtään mitään
Joo puuttu. Mulla on on siinä alapuolella Kir ja Ope ja niillä olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole tärpännyt. VArmaan, jos sasi sen Kyn 10 niin sillä ovois aueta?
 

Yhteistyössä