vierailija
Iso kiitos, moni aukesi!
Vielä puuttuu Veik. Rek... ylös 9, sillä varmaa sais auki loputkin ja valmiiksi koko rellun.
Iso kiitos, moni aukesi!
Vielä puuttuu Veik. Rek... ylös 9, sillä varmaa sais auki loputkin ja valmiiksi koko rellun.
No se on tämä mitä nyt täytteletVielä puuttuu Veik. Rek... ylös 9, näillä varmaa sais auki loputkin ja valmiiksi koko rellun.
Siinä sovitin-wikissä on kaksi luokkaa, toinen niistä yksikössäSiis miä en löydä tota spv - säh vaikka miten etsin sovittimen sivuilta. Rautalankaa pliis
Kiitosta vain Itse kuvailisin itseäni kirjoittajaksi, kun en ole edes Kirjailijaliiton jäsen, mutta toki tämän tulkinta on jossain määrin vapaata. No, tämä tästä, jatketaan ratkomista sen mitä korona antaa ajatusten mataa…VR, oli sisäinen pakko Kirjailija on henkilö joka kirjoittaa, eikös vain?
Onkos Kimmolle joku kaffien tarjoilu menossa?
Keltainen laatikko aloitussivulla: Buy me a Coffee menee Kimmon työn tukemiseen.
Meinas jo iskeä, kiitosK.I.K alhaalla enk... 5/7 mikä yhdistyy fi... Vinkkinä sain kotimainen mieslaulaja, saisiko lisää vinkkejä. Ei käynyt Irwin eikä muut mitä tämän nimisten biisien esittäjiä löysin.
Känkkäränkkä : D
Täytyy tunnustaa, että oli pieni jekku mielessä kun laitoin tämän. Ja ajattelin että ainakin VR tunnistaa omansa Toipumista tuosta pahuksen viruksesta sinne.Kiitosta vain Itse kuvailisin itseäni kirjoittajaksi, kun en ole edes Kirjailijaliiton jäsen, mutta toki tämän tulkinta on jossain määrin vapaata. No, tämä tästä, jatketaan ratkomista sen mitä korona antaa ajatusten mataa…
Okei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?Täytyy tunnustaa, että oli pieni jekku mielessä kun laitoin tämän. Ja ajattelin että ainakin VR tunnistaa omansa Toipumista tuosta pahuksen viruksesta sinne.
Tunnustan minäkin tunkeneeni VR:n nimen eka relluuni (130-Susi), mutta vinkkinä rellu 16 -Tarzan (Ja kiitokset vielä Steppikselle mainiosta rellusta )Okei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?
Juurikin näinOkei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?
Käsitinköhän nyt ihan oikein, et sulta edelleen puuttuu tuo VR?
Itse löysin VR alapuolelta vas.viistosta tulevasta vastasanasta, ja ihan helposti, en mitään sisäpiirijuttua tarvinnut.
Ihan hauskaahan tuo jekkuilu oli täältä lukea, ymmärtämättä siitä yhtään mitään
Joo puuttu. Mulla on on siinä alapuolella Kir ja Ope ja niillä olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole tärpännyt. VArmaan, jos sasi sen Kyn 10 niin sillä ovois aueta?Okei, eli tää on jokin sisäpiirijuttu, vai? Entäs meille, jotka eivät VR:n nimeä tiedä? Olisko jotain vinkkiä tähän?
Käsitinköhän nyt ihan oikein, et sulta edelleen puuttuu tuo VR?
Itse löysin VR alapuolelta vas.viistosta tulevasta vastasanasta, ja ihan helposti, en mitään sisäpiirijuttua tarvinnut.
Ihan hauskaahan tuo jekkuilu oli täältä lukea, ymmärtämättä siitä yhtään mitään
löytyy myös lampun vinkillä viestissä 39 rellun 16 laatijaJoo puuttu. Mulla on on siinä alapuolella Kir ja Ope ja niillä olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole tärpännyt. VArmaan, jos sasi sen Kyn 10 niin sillä ovois aueta?
Okei, kiitos sieltä löysin. En kyllä tiedä, mistä olisin tämän ilman vinkkiä saanut.löytyy myös lampun vinkillä viestissä 39 rellun 16 laatija
VR:n vihje löytyy myös kynä-wikisanakirjasta suoraanOkei, kiitos sieltä löysin. En kyllä tiedä, mistä olisin tämän ilman vinkkiä saanut.
Hiisi sentään, tuo on jäänyt vissiin minulta kokonaan väliin aikoinaanTunnustan minäkin tunkeneeni VR:n nimen eka relluuni (130-Susi), mutta vinkkinä rellu 16 -Tarzan (Ja kiitokset vielä Steppikselle mainiosta rellusta )
Alkuperäinen kysyjä kiittää myösKiitos, hitto et on hömppä olo nyt
Se 5 löytyy wikipedian ko..pe… luettelosta aika alusta ja sen avulla sitten se 7.Vielä puuttuu tyhmästä 7 kaakkoon ja sen jatko 5 (vastasana KoPe).