Reimatecistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Moppi

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
2 759
0
36
Onko Reimatec ja muut tec haalarit niin hyviä kun niiden puhutaan olevan??
Jos esim. konttaileva lapsukainen mönkii lumessa, niin eikö kastu läpi vaikka miten istus ja konttailis lumessa.

KIITOS KAIKILLE JOTKA VIITTII VASTATA =) :flower:

Miellä vuoden ikäisellä on lassietecin halaari. Ja on ollut aivan ehdoton! Todella hyvä. Ei kastu, vaikka on märällä maalla konttaillut. Ensin en itsekään ajatellut sen olevan niin välttämätön, mutta nyt en enää ikinä muuta lapselle puekaan kun teciä! Kiva sitten olla huoletta ja tietää, että lapsi ei kastu.

Ja minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun ostan lapsille teciä niiden helppouden takia niin päiväkodissa/eskarissa tungetaan väkisin kurikset päälle kun jos yksi ei laita niin muutkaan ei suostu laittamaan kuravaatteita!

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Ja minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun ostan lapsille teciä niiden helppouden takia niin päiväkodissa/eskarissa tungetaan väkisin kurikset päälle kun jos yksi ei laita niin muutkaan ei suostu laittamaan kuravaatteita!

Pöh, ei kaikissa päiväkodeissa ole noin.
Meidän muksujen päiväkodeissa osalla on tecciä ja osalla ei. Niillä, joilla ei ole tecciä, on märällä kelillä kurikset. Helppoa ja yksinkertaista. Osaa ne pk:n tädit halutessaan selittää, miksi toisilla täytyy olla kurikset ja toisilla ei, ja lapsetkin sen ymmärtää.

Reimatec, Lassietec, Remu, Jonathan, Ticket to Heaven, Lenne ja Everest löytyy meiltä, kosteussuojavaatteista siis. Kaikki hyviä, kaikki vedenpitäviä, tosin Lennen, Everestin ja Lassietecin pilariarvot eivät yllä ihan muiden tasolle, mutta käytännön eroa en ole huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Meidän muksujen päiväkodeissa osalla on tecciä ja osalla ei. Niillä, joilla ei ole tecciä, on märällä kelillä kurikset. Helppoa ja yksinkertaista. Osaa ne pk:n tädit halutessaan selittää, miksi toisilla täytyy olla kurikset ja toisilla ei, ja lapsetkin sen ymmärtää.

Meillä on näin, siispä taitaa eskarille jäädä tec kotipuvuksi ja hoitoon ostetaan joku toinen puku.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Meillä on näin, siispä taitaa eskarille jäädä tec kotipuvuksi ja hoitoon ostetaan joku toinen puku.

Aika törkeetä toisaalta. Pian ne kai määrää, että kaikilla pojilla on oltava tummansiniset kurikset, ja tytöillä kirkkaanpunaiset, ettei kenellekään tule paha mieli :snotty:
Tärkeintähän on se, että lapsella on vedenkestävät varusteet...ei päiväkoti mun mielestä saa pakottaa vanhempia ostamaan tec-puvun lisäksi kurahousujakin, toisaalta taas helpommalla pääsee kun hankkii suosiolla ne kurikset jos päiväkoti kerran sitä mieltä on. Vaikkei kurahousutkaan ilmaisia ole.

meil oli viime vuonna lassien(ei siis tec)haalari ja muuta en enää osta...kaveri osti tytölleen 6v travellen haalarin ja se kesti tasan 2vkoa ja sit polves reikä....osti samaa aikaa lassien ku mäki ni se o viel ku käyttämätön niinku meilki =)

Yhteistyössä