Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Ja minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun ostan lapsille teciä niiden helppouden takia niin päiväkodissa/eskarissa tungetaan väkisin kurikset päälle kun jos yksi ei laita niin muutkaan ei suostu laittamaan kuravaatteita!
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Ja minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun ostan lapsille teciä niiden helppouden takia niin päiväkodissa/eskarissa tungetaan väkisin kurikset päälle kun jos yksi ei laita niin muutkaan ei suostu laittamaan kuravaatteita!
Pöh, ei kaikissa päiväkodeissa ole noin.
Meidän muksujen päiväkodeissa osalla on tecciä ja osalla ei. Niillä, joilla ei ole tecciä, on märällä kelillä kurikset. Helppoa ja yksinkertaista. Osaa ne pk:n tädit halutessaan selittää, miksi toisilla täytyy olla kurikset ja toisilla ei, ja lapsetkin sen ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Ja minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun ostan lapsille teciä niiden helppouden takia niin päiväkodissa/eskarissa tungetaan väkisin kurikset päälle kun jos yksi ei laita niin muutkaan ei suostu laittamaan kuravaatteita!
Pöh, ei kaikissa päiväkodeissa ole noin.
Meidän muksujen päiväkodeissa osalla on tecciä ja osalla ei. Niillä, joilla ei ole tecciä, on märällä kelillä kurikset. Helppoa ja yksinkertaista. Osaa ne pk:n tädit halutessaan selittää, miksi toisilla täytyy olla kurikset ja toisilla ei, ja lapsetkin sen ymmärtää.
Meillä on näin, siispä taitaa eskarille jäädä tec kotipuvuksi ja hoitoon ostetaan joku toinen puku.