Reima, ticet to heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapinonni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lapinonni

Aktiivinen jäsen
03.12.2009
1 195
0
36
Siis onko nää puvut ihan oikeasti sellaisia että lämpimänä pysyy. Tartteeko sinne alle sitten vielä niitä villavaatteita? Ja milloin ei näilläkään enää tarkene? Noi ticet to heavenin puvut on kyllä tosi lämpöisen näköisiä, mutta ei taas reimat..

Reimatec ei pidä lämpöisenä, Ticketti pitää.
Tuossa pirpanan Ticketissä on fleecevuori, pyllyn kohdalla istuville semmoinen lämmike. Huomattavasti lämpöisämmän oloinen haalari.
Reimatec taas ei kastunut läpi, vaikka esikoinen istui vesilätäkössä.

Mä oon tosi pettynyt Reimateciin. Useampi haalari on ollut käytössä ja musta niihin tulee tosi helposti pahoja naarmuja ja menevät huonon näköiseksi. Ticket maksaa suunnilleen saman ja on mielestäni parempi ostos. Enemmän tykkään kuitenkin Legotecistä, kirkkaat kivat värit, hyvät ominaisuudet ja kestää touhukkaalla pojallakin kulutusta.

Kyllä minä Ticketin alle pistän villavaatteet. Ja ovat ihan lämpöisiä, eli reimaa lämpöisempiä.

Poika ei näytä a) kärsivän kuumuudesta, b) liikkuu yllättävän rauhallisesti ulkona, joten pikkupakkasessa ei käytetä villaa, mutta esim -10 asteessa ihan varmasti. Mä en koskaan luota noihin pakkaslupauksiin, ne ovat varmaan sellaisia "säilyy hengissä" juttuja, kuten makuupussessa. Mukavuuslämpötila on ihan eri ja se riippuu ihmisestä.

Ainoastaan omasta untuvatakistani voin taata että siinä pärjäisi ilman villaa liikkuessa aika kivasti.

Meillä on pojalla Reimatecin haalari ja hän on aina hikinen ja pää märkänä pakkaslukemista huolimatta! Alle laitan kelin mukaan tarvittaessa villa- tai fleese-vaatetta, mutta pitänee laittaa kevyemmin.

Itse palelen herkästi ja uskon kunnon kerrospukeutumiseen, huovutettuihin villalapasiin ja -sukkiin ja sekä untuvatakkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kyllä minä Ticketin alle pistän villavaatteet. Ja ovat ihan lämpöisiä, eli reimaa lämpöisempiä.

Poika ei näytä a) kärsivän kuumuudesta, b) liikkuu yllättävän rauhallisesti ulkona, joten pikkupakkasessa ei käytetä villaa, mutta esim -10 asteessa ihan varmasti. Mä en koskaan luota noihin pakkaslupauksiin, ne ovat varmaan sellaisia "säilyy hengissä" juttuja, kuten makuupussessa. Mukavuuslämpötila on ihan eri ja se riippuu ihmisestä.

Ainoastaan omasta untuvatakistani voin taata että siinä pärjäisi ilman villaa liikkuessa aika kivasti.

Jaa... Meillä nyt Lassie ja ihan samanlaista pukeutumista sitten näköjään :( Toivoin jostain löytyvän jotain oikeasti lämmintä...

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Jaa... Meillä nyt Lassie ja ihan samanlaista pukeutumista sitten näköjään :( Toivoin jostain löytyvän jotain oikeasti lämmintä...

Se riippuu ihan lapsesta, mitä sinne alle pistetään :) Hyvin on pärjännyt villavaatteissa -20 asteessa kuitenkin ticketillä. Tuppaa nimittäin istuskelemaan lumikasoissa juoksemisen sijaan.

Paksuimmat ja omasta mielestäni lämpimimmät ovat olleet Ticket, Legotec ja Lenne meillä. Tosin Lennestä varmaan on erilaisia malleja, tää oli sellainen superpullea malli.

Ticketillä on vissiin untuvatakkejakin :) Ostaisin, jos täälläpäin myytäisiin.

Yhteistyössä