Jee!!! Mahtavaa, ei jaksa odottaa. Lapset lähtee evakkoon jo torstaina, ja tuleevat vasta maanantai-iltana.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:B) B) =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:joko pullot on kaivettu maahan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:joko pullot on kaivettu maahan?
Ei vielä... Viikonloppuna ajttelin käydä :saint: Paikka on jo valittu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:joko pullot on kaivettu maahan?
Ei vielä... Viikonloppuna ajttelin käydä :saint: Paikka on jo valittu.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:[
mulle tuli täydellinen kartta kaikkine sijainteineen B)
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:[e]
Voi vtu mulla on projekti vaiheessa. Vieläköhän sinne alueelle pääsee livahtamaan piilotuspuuhiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:[
mulle tuli täydellinen kartta kaikkine sijainteineen B)
Mä oon käyny jo tutustumassa alueeseen..![]()
![]()