Tämä päivä on ollut hirveän pitkä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jostain syystä on tylsää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jostain syystä on tylsää

Vieras
Ei uskoisi, että kello on vasta puoli yksitoista maanantai-iltana, niin hitaasti tämä viikko on lähtenyt käyntiin. Hirveä masennus, alakulo ja halipula on ollut koko päivän :-(
 
onneks ollut näinkin pitkä - mulla on niinkuin perjantai nyt, ihan kohokohta kun pienen lomanpätkän tässä pidän, tosi pienen mutta kuitenkin. Painoin töitä uuveesta asti, niin olin vähän jo kuin robotti.

Tässä on yksi ylimääräinen hali :hug: vaikka eipä se nyt oikeasti ketään lämmitä.
Ehkä talvi tuo alakuloa - auttaako valo yhtään sinulla?

täällä oli tänään pieni auringonkurkistuskin, hetken aikaa > tarkoitti vaan, että kylmää korkepainetta, pakkasta noi 15.
 

Yhteistyössä