Reilu viikko PROVINSSIIN!!!!

Mä oon viimeksi käynyt provinssissa kun odotin esikoista,sen jälkeen ei ole päässyt lähtemään,kun ei koskaan ole ollut hoitajaa lapselle/lapsille. Enkä kyllä silloinkaan ollut sisäll kun sielä viimeksi kävin.
 

Yhteistyössä