Meidän perheellä on viikko yhteistä lomaa tänä kesänä. Tai oikeastaan tämän viikon lauantaista ensi viikon sunnuntaihin. No, minä olen nyt viikonlopun reisussa, maanantai ja tiistai on sitten vailla suunnitelmia, keskiviikkona mies menee koko päiväksi järvelle ja torstaina lapset lähtee sitten sukuloimaan ja ovat varmaan ainakin viikon siellä. Eli siihen se "yhteinen" viikko sitten hurahti 