Eihän se näin pitänyt mennä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Meidän perheellä on viikko yhteistä lomaa tänä kesänä. Tai oikeastaan tämän viikon lauantaista ensi viikon sunnuntaihin. No, minä olen nyt viikonlopun reisussa, maanantai ja tiistai on sitten vailla suunnitelmia, keskiviikkona mies menee koko päiväksi järvelle ja torstaina lapset lähtee sitten sukuloimaan ja ovat varmaan ainakin viikon siellä. Eli siihen se "yhteinen" viikko sitten hurahti :o
 
joo, nykymeininkiä eli kaikki pitää olla suunniteltuna ja ohjelmaa niin, että ranteita pakottaa. lapsetkaan ei saa vain olla ja lomailla. kohta taas koulut ja harrastukset alkaa ja kesälomakin on ohjelmoitu. mimmosiahan aikuisia heistä tulee? (tämä on yleistys)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, nykymeininkiä eli kaikki pitää olla suunniteltuna ja ohjelmaa niin, että ranteita pakottaa. lapsetkaan ei saa vain olla ja lomailla. kohta taas koulut ja harrastukset alkaa ja kesälomakin on ohjelmoitu. mimmosiahan aikuisia heistä tulee? (tämä on yleistys)

Eipä tässä alkukesästä ole mitään ohjelmaa ollut, ihan ovat saaneet lomailla rauhassa (esikoinen kesäkuun alusta ja kuopus nyt toista viikkoa). Nyt vaan sattu nämä ohjelmat tulevalle viikolla ja loppukesä sitten taas olla möllötetään koulun alkuun asti B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meidän perheellä on viikko yhteistä lomaa tänä kesänä. Tai oikeastaan tämän viikon lauantaista ensi viikon sunnuntaihin. No, minä olen nyt viikonlopun reisussa, maanantai ja tiistai on sitten vailla suunnitelmia, keskiviikkona mies menee koko päiväksi järvelle ja torstaina lapset lähtee sitten sukuloimaan ja ovat varmaan ainakin viikon siellä. Eli siihen se "yhteinen" viikko sitten hurahti :o

No aivan pakkoko ne lapsetkin on laittaa sinne sukulaisten luo just teidän loman aikana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meidän perheellä on viikko yhteistä lomaa tänä kesänä. Tai oikeastaan tämän viikon lauantaista ensi viikon sunnuntaihin. No, minä olen nyt viikonlopun reisussa, maanantai ja tiistai on sitten vailla suunnitelmia, keskiviikkona mies menee koko päiväksi järvelle ja torstaina lapset lähtee sitten sukuloimaan ja ovat varmaan ainakin viikon siellä. Eli siihen se "yhteinen" viikko sitten hurahti :o

No aivan pakkoko ne lapsetkin on laittaa sinne sukulaisten luo just teidän loman aikana :)

No tuo on oikeestaan ainut viikko kun serkuille käy ja pojat on innoissaan sinne menossa. Ja jäävät siitä sitten suoraan mummolaan, kun meillä on seuraava viikko töitä. Eikä tuo meidän ainoa lomaviikko ole, miehellä on lomaa kolme viikkoa ja minulle neljä, mutta tuo yksi viikko vaan on yhtä aikaa =)
 
Itse päätät miehesi kanssa kuinka lomaviikon voi viettää,käyhän se noin erikseenkin jos sitä haluatte!Meilläkin vain viikko yhteistä lomaa ja kyllä se vietetään perheen kesken risteillen ja tehden pienen päiväreissun,eikös olisi kiva antaa aikaa lapsille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinä:
Itse päätät miehesi kanssa kuinka lomaviikon voi viettää,käyhän se noin erikseenkin jos sitä haluatte!Meilläkin vain viikko yhteistä lomaa ja kyllä se vietetään perheen kesken risteillen ja tehden pienen päiväreissun,eikös olisi kiva antaa aikaa lapsille?

Tottakai ja lapset saavatkin aikaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, nykymeininkiä eli kaikki pitää olla suunniteltuna ja ohjelmaa niin, että ranteita pakottaa. lapsetkaan ei saa vain olla ja lomailla. kohta taas koulut ja harrastukset alkaa ja kesälomakin on ohjelmoitu. mimmosiahan aikuisia heistä tulee? (tämä on yleistys)

Kuin minun päästä.
Eikö jumalavita edes kesällä saa vaan olla!!!!!!!!!!!!!!!!
Huvittaa ja itkettää kaikki puuhamaa-perheet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, nykymeininkiä eli kaikki pitää olla suunniteltuna ja ohjelmaa niin, että ranteita pakottaa. lapsetkaan ei saa vain olla ja lomailla. kohta taas koulut ja harrastukset alkaa ja kesälomakin on ohjelmoitu. mimmosiahan aikuisia heistä tulee? (tämä on yleistys)

Kuin minun päästä.
Eikö jumalavita edes kesällä saa vaan olla!!!!!!!!!!!!!!!!
Huvittaa ja itkettää kaikki puuhamaa-perheet.

no meillä on 6 viikkoa lomaa ja kyllä meidän poika tulee mökkihöperöksi jos mihkään ei lähdetä tai mennä kyllä sitä ehtii kotonakin olla :whistle:
 

Yhteistyössä