Reikiä nolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli yhdellä lapsella alkava reikä mitä ei pitänyt paikata vaan jotain puhdistaa tai jotain ja voin sanoa senkin että keneltäkään ei ole tarvinnut harjata hampaita 10v.asti niin kuin täällä toiset tekee kun joku on niin sanonut :D Pesivät ihan itse noin 4v. eteenpäin ja osasivat hyvin kun opeteltiin perusasiat läpi moneen kertaan se on taito joka ei unohdu kun kerralla opettelee kunnolla, muilla ei taida olla sitä opettamisen taitoa jos pitää vielä 10v. :D lapselta harjata vanhempien hampaat :D

Oma mukula on vielä hampaaton, mutta mulla ei ollut yhtään reikää hampaissa koko lapsuusaikana tai aikuisenakaan (yksi reiän alku oli pentuna, mutta se meni itsestään vissiin umpeen, kun seuraavilla käynneillä siitä ei enää mitään mainittu..).. eikä ollut mun velipojallakaan ollut reikiä lapsuusaikana..

No,olettepa onnekkaita,kun olette reittömänä säilyneet. Itselläni vaika kuinka monta ollut vaikka mielestäni hoidan hampaita hyvin : (
10v:llä onneksi ei yhtään,vaikka pelkäsin niin,syö kuitenkin aika usein karkkia ja on harjannut varmaan vuoden jo täysin itsenäisesti hampaansa ja mähän sain sätkyn just kun luin että vielä aikuisen pitäis

[QUOTE="aloittaja";23273609]No,olettepa onnekkaita,kun olette reittömänä säilyneet. Itselläni vaika kuinka monta ollut vaikka mielestäni hoidan hampaita hyvin : (
10v:llä onneksi ei yhtään,vaikka pelkäsin niin,syö kuitenkin aika usein karkkia ja on harjannut varmaan vuoden jo täysin itsenäisesti hampaansa ja mähän sain sätkyn just kun luin että vielä aikuisen pitäis[/QUOTE]

reiìttöminä siis : D tai jotain ;)

meillä on kolmella vanhimmalla ollut reikiä 6-8v iässä. Hampaat pestään 1-2xpäivässä, xylitolpurkkaa syödään päivittäin ja vain lauantaisin karkkia. Ei mehuja kuin saunajuomana.
Varjeltu "sylkitartunnalta" vauvana

Yhteistyössä