2-vuotiaalla reiän alut hampaissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
anteeksi jos kuulostin tylyltä minua vaa ottaa nii pannuun tää meidän tapaus ku poitsu joutu kestää kipuu ku eivät viitsineet ees yrittää paikata :`(

tuu kertoo miten kävi,jookos?

juu, mä ymmärrän sua. Tuo meidän hoitaja oli muutenkin tosi inhottava "taas on nuoret vanhemmat, ettei tiedä onko sisaruksia vai vanhempia" (joo ja me ollaan 23v ja 28v. et ei enää ihan niin nuoria kuitenkaan).
Soitan sinne kohta ja tuun illemmalla kertomaan lisää

niin se pienen kipuhan se pahin on.

jouduin käyttää poitsuu kaksi kertaa hammaslääkärillä jja kolmannella poistivat 2kpl etuhampaita, se valitti vähän välii 3vko kipuu mutta antoivat vaa uutta aikaa. nyt onneksi ongelma poissa päiväjärjestyksestä.

tissitys on loppunut vuos sitten ja 6kk ei ole ollut korvatulehduksia/antibioottei, joten luultavasti/toivottavasti ei tulekkaan enään. kysy siitä esilääkkeestä. minä olisin vienyt poikani yksityiselle jos olisi ollut varaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
alkavia ei tarvitse välttämättä paikata, kun pesee säännöllisesti hampaat, siihen pitäisi syntyä suojaava kerros ja kunnon reikää ei tule

täti sanoikin että alkakaa käyttämään tahnaa... Mutta kun ollaan käytetty jo yli vuosi. Ja tosiaan säännöllisesti pestään.

Alkuperäinen kirjoittaja :
niin se pienen kipuhan se pahin on.

jouduin käyttää poitsuu kaksi kertaa hammaslääkärillä jja kolmannella poistivat 2kpl etuhampaita, se valitti vähän välii 3vko kipuu mutta antoivat vaa uutta aikaa. nyt onneksi ongelma poissa päiväjärjestyksestä.

tissitys on loppunut vuos sitten ja 6kk ei ole ollut korvatulehduksia/antibioottei, joten luultavasti/toivottavasti ei tulekkaan enään. kysy siitä esilääkkeestä. minä olisin vienyt poikani yksityiselle jos olisi ollut varaa :(

korvaiskohan vakuutus jos menis yksityiselle? hmm... täytyykin selvittää. Meilläkään toivottavasti ei tule enää tulehduksia, ainakin kitarisa on poistettu, niin sen pitäisi vähän helpottaa ja nyt otettiin vielä se influenssarokotuskin

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkavia ei tarvitse välttämättä paikata, kun pesee säännöllisesti hampaat, siihen pitäisi syntyä suojaava kerros ja kunnon reikää ei tule

täti sanoikin että alkakaa käyttämään tahnaa... Mutta kun ollaan käytetty jo yli vuosi. Ja tosiaan säännöllisesti pestään.

mulla itellä oli joskus pinenä paljon alkava reikiä, vaikka pesinkin hampaat, mut kuitenkaan niitä reikiä ei tarvinnut koskaan paikata. Nytkin mulla on vain kaks paikaa, ja nekin on ihan taaimmaisissa hampaissa, joita on vaikea saada pestyä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

mulla itellä oli joskus pinenä paljon alkava reikiä, vaikka pesinkin hampaat, mut kuitenkaan niitä reikiä ei tarvinnut koskaan paikata. Nytkin mulla on vain kaks paikaa, ja nekin on ihan taaimmaisissa hampaissa, joita on vaikea saada pestyä.

no toivottavasti meilläkin selvitään helpoimman kautta.

Yhteistyössä