M
mmie
Vieras
onko kenenkään pienellä lapsella ollut hampaissa reikiä?siis maitohampaissa. Miten niitä on hoidettu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:Mun nuorin veli kulkee aina suu auki, ja sen takia hampaat kuivuu + tullut reikiä jo nuorella iällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:Mun nuorin veli kulkee aina suu auki, ja sen takia hampaat kuivuu + tullut reikiä jo nuorella iällä.
Ei ne sentään ihan siitä tule. Jos on bakteeri tartutettu ja tulee yli viisi happohyökkäystä päivässä eikä huolehdita hampaiden pesusta kuten pitäisi niin tuo varmasti lisää sitä riskiä reikiintymiseen. Se bakteeri silti tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:Mun nuorin veli kulkee aina suu auki, ja sen takia hampaat kuivuu + tullut reikiä jo nuorella iällä.
Ei ne sentään ihan siitä tule. Jos on bakteeri tartutettu ja tulee yli viisi happohyökkäystä päivässä eikä huolehdita hampaiden pesusta kuten pitäisi niin tuo varmasti lisää sitä riskiä reikiintymiseen. Se bakteeri silti tarvitaan.
No varmaan joo. Hammaslääkäri kuitenkin sanoi, että sylki suojaa hammasta. Kun kulkee suu auki, sylki kuivuu ja hammas on suojatta.