Tää herätti toisessa ketjussa. Mistä tosiaan voi vastaantulevasta plösöstä sanoa, mistä hänen kohdallaan kyse?
"Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkitys siihen kylläkin. Normaalitilassa olen aina ollut normaalipainoinen. Joka ikisestä raskaudesta olen paisunut aina 30kg, eikä lääkitystä olla raskausaikana saatu tasapainoon, vaikka mitä olisi tehty. Ja ihan lääkärin lausunto asiasta, että johtuu nimenomaan HORMOONEISTA. Ja mulla on saattanut mennä lähes vuosi siihen, että elimistön hormoonitoiminta on palautunut ennalleen eli siihen tilaan, että mulla on edes mahdollista laihtua. Mua ärsyttää hitosti tää jauhaminen, että kaikki on aina kiinni äidin itsekurista tai laiskuudesta tai kunnioituksen puutteesta!! Ja sitä kun ei vastaantulevasta läskistä ja veltosta äidistä voi yhdellä silmäyksellä tietää, mistä on kyse. Tekisi tässä kohtaa mieli sanoa tosi rumasti teille arvostelijoille, mutta jätän sanomatta.
Nyt mulla on taas edessä tuon 30kg laihduttaminen, kolmannen kerran. Kuopus on kohta 10kk vanha. Lisää lapsia en tule enää hankkimaan missään vaiheessa, sillä en usko kroppani enää kestävän näitä painonvaihteluita. Enkä mä sitä paitsi enää jaksa niitä ihmisten arvostelevia katseita, joita kohtaan, kun liikun yhdessä urheilijamieheni kanssa(tyyliin "miksei toi läski ämmä voi pitää itestään parempaa huolta" ), mä kun en ole live-elämässä kauheasti huudellut tuon painon kertymisen syistä. Se kun ei niille päivittelijöille kuuluu ja "tekosyitähän noi hormoonijutut vaan on"...."
Miettimistä itse kullekin.....