Rehelliseti: mitä ajattelet pariskunnasta, jossa vaimo on päästänyt itsensä lihomaan

  • Viestiketjun aloittaja säälijä
  • Ensimmäinen viesti
veeruus
Minä painan kymmenen kiloa enemmän kuin tavatessamme. Mies on tyytyväinen noista kymmenestä lisäkilosta ja niin olen minäkin. :) Sainpahan rinnat ja muutenkin näytän paremmalta, vaikka nätti oli silloinkin. :D
 
Mie oon lihonut nyt yhdessä olon (3vuotta) aikana noin 10kiloa, enkä siis ole ollut raskaana eli paino noussut herkkujen takia ja minulla on sit aika huono itsetunto.. nykyään tykkään käyttää löysiä vaatteita ja jokainen makkara vyötäröllä häiritsee.. :ashamed: onneksi sitten mieheni sanoi eilen, että ei minussa ole mitään ylimääräistä.. et ei minun tarvitse olla yhtä laiha kuin hän, sillä hän ei vain liho ja hän siis haluaisi olla vähän painavampi.. mieheni on siis laihan eikä hänellä paino nouse, vaikka syökin samanlailla herkkuja kuin minäkin.. muistan vaan haikeudella niitä aikoja ku minulle meni 34 koon farkut ja paidat.. no, taisin olla silloin aika alipainoinen..
 
vieras
Jos mies on tosi hoikka ja nainen hirmuisen paljon ylipainoinen niin aattelen, että tuossa perheessä ei ole miehelle riittänyt ruokaa, näkee kuka ne herkut on syönyt. No tuskin ajattelen.
Itse asiassa tuollanen asetelma on tosi tavallinen enkä ajattele mitään.
Olen tyytyväinen, että olen pysynyt hoikkana ja jos jollekin naiselle se on tärkeää, niin sen eteen pitää myös tehdä jotain. Miehen mielipiteen takia en tekisi mitään, vain itseni. En voisi olla tyytyväinen itseeni ylipainoisena. Jos on itseensä tyytyväinen ja viihtyy kropassaan, niin mitä se kellekään kuuluu paljonko painaa?
 
Noo, ekaksi ajattelisin että provoilija on taas keksinyt kysymyksiä jotka tuntuvat kovasti koskettavan häntä, joten ilmeisesti kyseessä on kirjoitustaitoinen valas joka on naimisissa hernekepin kanssa.

Toiseksi ajattelisin että onpa pienestä kiinni kuin jostain painosta jonkun parisuhde, paino on kuitenkin pieni asia, ihmisen ukonäkö voi muuttua monesta muustakin asiasta, voi tulla vaikka ihosairaus tai onnettomuus joka muuttaa ulkonäköä radikaalisti - kestäisikö liitto sellaista jos ei kestä muutamaa liikakiloa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkos se BadVirgin taas asialla aloituksineen?

No, mä en ajattele kyllä yhtään mitään. Voihan olla että sitä mies muistelee millainen vaimo oli ulkoisesti nuorempana ja hoikempana ja laitetumpana, mutta voi olla, että samalla hän osaa arvostaa sitä kypsymistä mitä naisessa on tapahtunut, ja niitä lapsia, jotka nainen on hänelle synnyttänyt.
Jos mä olen kerta tämänkin sun mielestä aloittanut niin sano miksen ole bannissa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
En nyt niinkään jos kiloja on tullut jonkun verran lisää, mutta tiedän pariskuntia joiden emännät papin aamenen ja lasten tulon myötä on tosiaan rupsahtanut totaalisesti. On kilot jäänyt päälle, enää ei meikata, tukka on kamala, vaatteet niinkuin pelastusarmeijalta.. Kyllä sitä joskus miettii että vois kait ne jotain itsellensä tehdä.
Ne miehet valehtelee jos ne ei ikinä muka ajattele että vaimo vois vähän laittautua.
No niin... Nyt sitten kaikki kuvaan sopivat niitä tekosyitä tähän latelemaan.
Tuli vaan mieleen, että mitä mahtavatkaan ajatella ne vaimot, joiden miehet ei viitsi itseään pitää kuosissa, kulkevat virttyneet verkkarit päällä ja kaikki huomionosoitukset ja romantiikka ovat tipotiessään. Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi toin tämän esiin... :whistle:
tai mihin katoavat ne miehet, joiden kanssa keskusteltiin, jotka kuuntelivat.
Mistä ilmestyi sohvalle kaukosäätimen jatke, jonka lauseet voivat olla yksitavuisia murahduksia :whistle:
:LOL:

 
Mä en ollut ihan tikku meidän tavatessakaan ja nyt on tullut 15 kg lisää. Syytetään vaikka sitten raskauskiloiksi. Mies ei ole koskaan sanonut niiden haittaavan, mua itteeni ne haittaa enemmän. Ja juu yritän niitä tässä hukata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:
Mä en ollut ihan tikku meidän tavatessakaan ja nyt on tullut 15 kg lisää. Syytetään vaikka sitten raskauskiloiksi. Mies ei ole koskaan sanonut niiden haittaavan, mua itteeni ne haittaa enemmän. Ja juu yritän niitä tässä hukata.
sama täällä.. :ashamed: raskauksien jälkeen olen 5kg painavampi kun ennen raskauksia.. omaa saamattomuuttani vaan. mutta eipä tuo 5kg paljoa peilissä näy, vaan vanhat vaatteet kiristävät.

mutta miestä ei kuulemma haittaa. eipä hän itsekkään yhtä hoikka ole kun tavatessamme, ja silti ihan yhtä haluttava edelleen. :D
 
Eilen saunassa just totesin että voi jeesus meitä.
Ei tarvitse mennä kuin kolme vuotta taakse päin niin mies oli salilla trenattu lihaskimppu ja minä tosi timmissä kunnossa..nyt ollaan jotain ihan muuta :ashamed:

Mies on kyllä ihanampi kun on mahakas ja vähän räjähtänyt mutta ittelleni teen pikaisesti jotain.
 
Marja
Ihan turha kennekään on yrittää todistella että mies muka kattois mieluummin plösöä lihonutta naista, kuin normaali painoista itsestään huolehtivaa naista! Höpöhöpö :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Nyt heititkin pahan... Ku mä oon päästänyt itteni lihomaan seurusteluajoista n. 15kg ja mua hieman harmittaa nää jenkkakahvat, mut tuo mies tuntuu olevan tyytyväisempi ja on sanonutkin, et pitäähän naisella muotoja olla, et enpä oikein tiiä mitä aattelisin...Noin niikus rehellisesti- :xmas:
näin myös meillä... ja ukko kyllä kehtaa sanoa jos kiloja tulisi liikaa
:saint:
 
Jaana
Eihän kukaan normaali mies halua loukata naistansa sanomalla että tämän pitäisi laihduttaa, mutta jos saisivat valita niin varmasti ottaisivat ennemmin sen normaali painoisen takaisin. Ja eikö se ole jo jonkin asteista kunnioitusta toista kohtaan, kun kehtaa pitää itsensä kunnossa niin on rakkaalla kauniimpi nainen vierellä. En tietenkään väitä että se ulkonäkö on kaikkikaikessa mutta kyllä se tärkeetä on, varsinkin jos nainen ei ole itse itseensä tyytyväinen niin se heijastuu sit moneen muuhunkin asiaan. Turha sanoa: et mun mies ainakin ottaa mut ennemmin tämmösenä läskinä kuin normaalipainoisena. Ellei mies sit satu olemaan jonkinsortin läskifetissi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Eihän kukaan normaali mies halua loukata naistansa sanomalla että tämän pitäisi laihduttaa, mutta jos saisivat valita niin varmasti ottaisivat ennemmin sen normaali painoisen takaisin. Ja eikö se ole jo jonkin asteista kunnioitusta toista kohtaan, kun kehtaa pitää itsensä kunnossa niin on rakkaalla kauniimpi nainen vierellä. En tietenkään väitä että se ulkonäkö on kaikkikaikessa mutta kyllä se tärkeetä on, varsinkin jos nainen ei ole itse itseensä tyytyväinen niin se heijastuu sit moneen muuhunkin asiaan. Turha sanoa: et mun mies ainakin ottaa mut ennemmin tämmösenä läskinä kuin normaalipainoisena. Ellei mies sit satu olemaan jonkinsortin läskifetissi.
Se ei tosiaan ole se paino aina mikään ensimmäinen asia kaikkien mielessä!!!

Sitä vaan usein käy niin et sinkkuna on tolokuttomasti aikaa keskittyä omaan napaan ( ja muiden asioihi...) sitten sitä alkaa muiden asiat, kuten miehen ja varsinki lasten ajaa omien juttujen edelle. Ei vaan ole enää aikaa meikkailla ja laitella tukkaa niin pitkään. Perus systeemit saa riittää arkena...
Eipä ole aina aikaa työn ja perheen ohessa lenkkeillä ja käydä kuntosalillakaan, kun on kiva joskus vaan olla oman perheen kanssa, kun ei tarvi olla töissä tai tehdä kotitöitä.

Ainakin mulla se vaan menee niin et nyt on tää järjestys ja sit kun noi ruuhkavuodet on vähä helpottanu, niin ehtii taas käydä kaikenmaailman jumpat ja puntit ja naamahoidot =)

Kyllä meillä se mieskin arvostaa sitä et vaimo on läsnä ja tehdään yhdessä asioita. Voidaan me kyllä lenkkeillä yhdessä ja rajotan herkuttelua, mut ei se painolukema vaan kertakaikkisesti ole se pääasia nyt :LOL: :wave:
 
vieras
Mulla reippaasti ylipainoa. Kyllä mies joskus sanonu et vois laihduttaa. Mutta ei pahalla ja ulkonäön takia. Ja heti perään kyllä sanonut että rakas oon näinkin.
Tässä vaan tahtoo omat asiat jäädä aina viimeiseksi. Ja tosiaan on niitä päiviä kun ei ehdi peiliin katsoa. Meillä 6 lasta ja vanhin 10v. Ja käytännössä yksin pyöritän tän huushollin kun mies aina töissä. Mutta jospa sitä ois aikaa itelle sitten kun lapset isompia.
 
niinpä
No ei se läski ketään pue. Pahalta kyllä tuntuisi sekin, että mies olisi vaimonsa ottanut vaan sen vartalon vuoksi.

Meillä mennyt siten, että olen laihtunut kovasti lasten jälkeen. Rinnat kutistuneet rusinoiksi, (C-kupista AA-kuppiin) takapuoli muuttunut kakkosneloslaudaksi ja seksileluiksi aikanaan ostetut käsiraudat liukuu ranteista läpi kireimmillä säädöillä. Joskus olen miettinyt sitä, että haluaakohan mies tällaista luukasaakaan... Ennen se puristeli tissejä ja kehui niitä ja pyllyä, nyt se ei sano mitään. Ei kyllä ole lakannut silittelemästäkään, mutta luulisin, että jos mies saisi valita, hän ottaisi hiukan uhkeamman naisensa takaisin. Vaan minkäs teet.
 
Jaana
Siis mitä hel***tiä? miten se perheen kanssa oleminen estää liikunnan ja laihdutuksen? Empä ole ennen kuullut moista tekosyytä ylipainolle, kuin se että haluan viettää aikaani perheen kanssa!! Salli mun nauraa! Perheen kanssa yhdessähän on kiva ulkoilla, lasten kanssa jumpata yhdessä jne.eikä kenenkään tarvitse syödä herkkuja yhdessä perheen kanssa? Aika kaukaa haettua et mä en voi laihduttaa, kun vietän aikaani lasten kanssa :) Meillä on 4 lasta ja hyvin onnistuu, eiköhän se ole ihan omista ja perheen elintavoista ja kehtaamisesta kiinni kuitenkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Ihan turha kennekään on yrittää todistella että mies muka kattois mieluummin plösöä lihonutta naista, kuin normaali painoista itsestään huolehtivaa naista! Höpöhöpö :)
Kai sitä mieskin voi vaan rakastaa ja välittää vaimostaan vaikka oiskin vähän pyöristynyt.

Mä en tajua tätä intoa koko ajan provoilla muiden kiloista, mua ainakin harmittaa muutenkin nämä omat kilot ja vaatteiden kiristämiset ihan ilman että muiden tarvii niistä vielä tulla vinoilemaan... :(

Eiks jokainen vois huolehtia vaan omista kiloistaan ja omasta avioliitostaan, varmaan se munkin mies mieluummin näkis mut 10 kiloa hoikempana mutta tuskin se sen takia sentään mua poiskaan antais.
 

Yhteistyössä