vieras
Mä oon tuplannut painoni sitten seurusteluajan. Kuitenkin mies rakastaa jopa mustasukkaisesti mua :0
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Niinkuin minä.
Kymmenen kiloa painavampi ja kyllä sen huomaa, että saisin olla ne kymmenen kiloa hoikempi.
höh, eihän suhun jäisi mitään jälelle jos 10kg laihtuisit, niin hoikka oot nytkin
taidat olla siis yli satakiloinen..?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon tuplannut painoni sitten seurusteluajan. Kuitenkin mies rakastaa jopa mustasukkaisesti mua :0
No mä voin sanoa tekosyyksi että olen koko yhdessä oloajan ollut melko luonnonkauniina, vähän ripsaria laitan ja meikkivoidetta. Kun tavattiin vaatteeni oli melko pitkälti kierrätettyjä ja muutenkin omaperäisiä. Sellaiseen tyttöön mun mies ihastu ja söpöksikin kehui. Mulla on kyllä se etu että oon luonnostaan hoikka enkä oikeastaan koskaan liho.Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:En nyt niinkään jos kiloja on tullut jonkun verran lisää, mutta tiedän pariskuntia joiden emännät papin aamenen ja lasten tulon myötä on tosiaan rupsahtanut totaalisesti. On kilot jäänyt päälle, enää ei meikata, tukka on kamala, vaatteet niinkuin pelastusarmeijalta.. Kyllä sitä joskus miettii että vois kait ne jotain itsellensä tehdä.
Ne miehet valehtelee jos ne ei ikinä muka ajattele että vaimo vois vähän laittautua.
No niin... Nyt sitten kaikki kuvaan sopivat niitä tekosyitä tähän latelemaan.
Tuli vaan mieleen, että mitä mahtavatkaan ajatella ne vaimot, joiden miehet ei viitsi itseään pitää kuosissa, kulkevat virttyneet verkkarit päällä ja kaikki huomionosoitukset ja romantiikka ovat tipotiessään. Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi toin tämän esiin...Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:En nyt niinkään jos kiloja on tullut jonkun verran lisää, mutta tiedän pariskuntia joiden emännät papin aamenen ja lasten tulon myötä on tosiaan rupsahtanut totaalisesti. On kilot jäänyt päälle, enää ei meikata, tukka on kamala, vaatteet niinkuin pelastusarmeijalta.. Kyllä sitä joskus miettii että vois kait ne jotain itsellensä tehdä.
Ne miehet valehtelee jos ne ei ikinä muka ajattele että vaimo vois vähän laittautua.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tuli vaan mieleen, että mitä mahtavatkaan ajatella ne vaimot, joiden miehet ei viitsi itseään pitää kuosissa, kulkevat virttyneet verkkarit päällä ja kaikki huomionosoitukset ja romantiikka ovat tipotiessään. Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi toin tämän esiin...Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:En nyt niinkään jos kiloja on tullut jonkun verran lisää, mutta tiedän pariskuntia joiden emännät papin aamenen ja lasten tulon myötä on tosiaan rupsahtanut totaalisesti. On kilot jäänyt päälle, enää ei meikata, tukka on kamala, vaatteet niinkuin pelastusarmeijalta.. Kyllä sitä joskus miettii että vois kait ne jotain itsellensä tehdä.
tai mihin katoavat ne miehet, joiden kanssa keskusteltiin, jotka kuuntelivat.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tuli vaan mieleen, että mitä mahtavatkaan ajatella ne vaimot, joiden miehet ei viitsi itseään pitää kuosissa, kulkevat virttyneet verkkarit päällä ja kaikki huomionosoitukset ja romantiikka ovat tipotiessään. Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi toin tämän esiin...Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:En nyt niinkään jos kiloja on tullut jonkun verran lisää, mutta tiedän pariskuntia joiden emännät papin aamenen ja lasten tulon myötä on tosiaan rupsahtanut totaalisesti. On kilot jäänyt päälle, enää ei meikata, tukka on kamala, vaatteet niinkuin pelastusarmeijalta.. Kyllä sitä joskus miettii että vois kait ne jotain itsellensä tehdä.
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:tai mihin katoavat ne miehet, joiden kanssa keskusteltiin, jotka kuuntelivat.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tuli vaan mieleen, että mitä mahtavatkaan ajatella ne vaimot, joiden miehet ei viitsi itseään pitää kuosissa, kulkevat virttyneet verkkarit päällä ja kaikki huomionosoitukset ja romantiikka ovat tipotiessään. Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi toin tämän esiin...Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:En nyt niinkään jos kiloja on tullut jonkun verran lisää, mutta tiedän pariskuntia joiden emännät papin aamenen ja lasten tulon myötä on tosiaan rupsahtanut totaalisesti. On kilot jäänyt päälle, enää ei meikata, tukka on kamala, vaatteet niinkuin pelastusarmeijalta.. Kyllä sitä joskus miettii että vois kait ne jotain itsellensä tehdä.
Mistä ilmestyi sohvalle kaukosäätimen jatke, jonka lauseet voivat olla yksitavuisia murahduksia