Refluksi on, lisäksi maitoallergiaa?

Joo se lastenlääkäri joka meillä päin käy, sanoi heti että on vahva refluksiepäily :flower: olin netistä lukenut ennakkoon että monikaan lääkäri ei refluksista tiedä ja kieltävät koko homman. onneksi meille sattui osaava lääkäri!

En nyt sitten tiedä, johtuiko toissaöinen huutikohtaus Almironista, koska eilen en Almironia antanut ja sama kohtaus tuli puolen yön aikaan taas. Vaakatasossa itki ja veti itseään kaarelle. Luulen, että närästystä oli, koska heti kun otin syliin istuma-asentoon vauvan, niin rauhoittui ja kohta nukahti. Ja taas kun yritin lskea nukkumaan, niin heräsi itkemään kovasti ja kimakasti.

Mun mielestä Zantac oli parempi lääke.. en sitten tiedä saanko ominpäin vaihtaa lääkkeen takaisin Zantaciin. Tai toisaalta, olisiko vain tarve antaa myös illalla tuota Losecia. Sitä ei tosin ainakaan saa mennä tekemään ilman lääkärin määräystä :|

Pitää soittaa neuvolaan kun arki tulee. Kiitos NallePuh82 vastauksista :flower:

t. Äiti myös vm -82 ;)
 
no niin. soitin neuvolaan lääkitysasiasta toiveenani saada lääkärin lupa annoksen nostamiseen niin, että illalla saisi myös antaa tuon 10mg Losec Mupsia. Terkka käski soittaa sairaalaan lastenpolille ja kysyä hoitajilta asiaa (että kysyvät lääkäriltä lupaa). Soitin polille ja sieltä selvittivät asian ja lääkäri lupasi annoksen noston siihen asti kunnes soittoaika tulee lähiaikoina. nyt siis parempien öiden toivossa aloitan antaa Losecia myös iltaisin =) toivotaan että refluksioireet katoavat!

päivät tuo meidän poika on ollut nyt mahdottoman kiltti, ihana, rakastettava!! ensimmäisiä kertoja oikein tuntuu että pakahtuu onnesta kun toinen on niin tyytyväinen ja ei ole vaivoja pienellä :heart:
 

Yhteistyössä