Reborn nuket

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammukka

Vieras
Löysin sattumalta surffatessani "reborn nukkeja", en ollut koskaan kuullutkaan. Siis ihan mielettömiä!! Onko jollain kokemusta? Aivan ihania, tahtoo tollasen!

Tuola niitä oli: http://www.ihanuuksia.fi

Noihan on aivan suloisia. Ihan kuin oikeita vauvoja! Tommonenhan ois kiva jos sellasen sais ostaa mikä olis oman vauvan näköinen, jäis sit muistoksi lapselle kun kasvaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mustakin ovat jotenkin kaameita siis pelottavia.
Ne kamalia on, jotka on tehty näyttämään ihan zombielta, en muista missä sivustolla törmäsin sellaisiin. Siis noille samaisille nukeille oli maalattu verestävät silmät, mustelmia ja ruhjeita jne.
Nämä nuket oli suloisia niihin verrattuna!

mä oon joskus tehny alotuksen ja tuli tosi paljon vastauksia.. suurin osa tykkäs et aika kamalia... meidän tyttö oli ihan innoissan kun näki isomummilassa isomummin kaverin lapsenlapsella tollasen.. ite en oikeen tiiä mitä mieltä oon.. :whistle:

Miten noi voi olla noin oikeen näköisiä!? Siis noi jalatkin, ihan kuin olis oikeesta vauvasta kuva! Se Oiva on mun suosikki <3 Tuola ulkomaisella sivustollakin oli tosi aidon näköisiä. Ei kyllä mua pelottanut yhtään.. hih..

Tuo näyttää ihan kuolleelta
P3234027sm.jpg

En kyl tykkää yhtään noista nukeista tai siis niiden ulkonäöstä. :x

• Tykkää
Reactions: Katylina
Ne sellaiset miniatyyri-rebornit mitkä mahtuu tohon kämmenelle on kyllä oikeastaan aika suloisia. Ne on niin pieniä, ettei niistä tule helposti mielleyhtymää kuolleesta vauvasta tms.

aivan ihania mun mielestäni..joskus vielä sellaisen ajattelin hankkiakkin =)
huuto.netissäkin niitä on joskus aina myynnissä..siellä oli 1 jolla sama syntymäpäivä ja aikakin kun mulla =)

Yhteistyössä