Ystäväni on ostanut sellaisen reborn-nuken ja on täysin hurahtanut... Tää menee mun mielestä jo "yli"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannan kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";26273493]Ai niillä leikkii aukuisetkin? :O Itse suunnittelin tyttärellemme (8v) synttärilahjaksi kyseistä nukkea kun on likellä joulua ja aina saa miettiä mitä ostaa.[/QUOTE]

Noita nukkeja ei ole alkujaan kyllä leikkimiseen tarkoitettu.

Ebayssa oli kerran myynnissä todella aidon vauvan näköinen nukke. Harmi ettei kuvaa siitä enää löydy. Tämän ketjun kuvia ei voi edes verrata siihen nukkeen, niitä kuvia katsoessa sai oikein toden teolla miettiä että onko kyseessä vauva vai nukke.

Mummillani oli nukkeja vanhainkodissa. Hänen mielestään niitä oli mukava hoitaa. Meille sukulaisille se oli ok asia - nukke on sellainen, mikä ei sotke tai kuole, jos jää hoitamatta.
Mielestäni tuo nukkeilu ei ole sen kummempi harrastus - toiset kerää astioita - toiset ostelee vaatteita nukelle.
Huolestuttavaa olisi se, jos minä itse (lapsettomuudesta kärsivä ihminen) työntelisin vaunuissa nukkea pitkin kyliä...

Oon siis 13 vuotias tyttö, mulla on tuollainen Rebornnukke, ja mä hoidan sitä ihan samanlaisesti, käyn koulussa ja kun tulen kotiin, teen läksyt Minea (nukkeni) sylissäni. Nytkin kun olen tietokoneella, Minea istuu sylissäni. Äitinikin tykkää hoitaa Mineaa, Minea on niin suloinen. En kuvittele sitä oikeaksi vauvaksi, enkä edes aina JAKSA hoitaa sitä. Ei mulla kyl ehkä noin yli mene :D

Noitahan vois käyttää vaikka puutarhatonttuina. Ajatelkaa miten hieno olis, kun laittais vaikka suihkulähteeseen tommosen kellumaan! Naapurit ois ihan kateellisina!

Tohon repesin! Siis meidän naapurilla on semmonen 'leikkimökki' jota ne käyttää
Rebornnukkiensa kotina! :D Sinne ne 22 vuotiaat aina menee leikkiiin niil niitten
kolmella Rebornnukella, niitten on pihat täynnä niille nukeille kolmet rattaat,
sit joku aurinkovarjo minkä alle se aina kuljennaa niille viltin ja sit mini uima-
altaan! xD

Vai mitä ootte mieltä?

On antanut nukelle kolme etunimeä, joista ensimmäinen on kutsumanimi. Tilailee "vauvalleen" uusia vaatteita, pukee ja laittaa. On käynyt jossain reborn-tapaamisissa "vauvansa" kanssa. Facebookissa on tuosta nukesta kansiotolkulla kuvia. Tämä nukke "nukkuu" äitiyspakkauslaatikossa, jonka on ommellut ja sisustanut söpöksi. Äp-laatikko on hänen oikeiden lastensa vanha, lapset on jo kouluiässä ja mies ei halua lisää lapsia, joten... Nukke sitten korvaa uuden vauvan(ko)?
Nukella on erilaisia omia esineitä ja kantelee sitä usein sylissään kuin vauvaa. Nyt on tullut sellaisia kommentteja, että "Voi tää uus asu on niin ihana, xxxxx (nukke) tykkää tästä niin kovasti".

Tiedän, että nykyään on kaikenmaailman roolipelejäkin ja jotkut pukee itsensä nukeiksi ym. Minusta vaan tuo kaverini on aiemmin ollut sellainen järkevä ja maanläheinen, joten tuntuu oudolta tämä.

Mitä te ajattelette tästä? Onko ihan normaalia teidän mielestä?

Alan jopa olla vähän "huolissani", siis mietin että mitä tossa oikein on takana ja onko kaveri ehkä jollain tapaa sekoamassa/ainakaan ei elä ihan tässä maailmassa?

Yhteistyössä