Reborn nuket

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan, kuolleilta vauvoilta näyttää. Kirpparilla oli tollanen nukke, tuli paha olo kun sitä katsoi. Sielä se istuu vieläkin vitriinissä, mua puistattaa aina kun kävelen ohi.

olivia2.jpg

Tää on jotenkin tosi pelottava :o Muutenkin puistattaa.. onhan osa kauniita joo, mutta niin oikean näköisiä.

Oikeesti aika ~mielenkiintoista~ touhua tuo, kun myydään jo sellaisia tarvikkeita joilla noihin saa ikäänkuin sydämensykkeen ja lämminvesipakkausta että sen vartalon saa joksikin aikaa tuntumaan lämpimältä... =¤

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t806142 Noihin verrattuna jees. =) Tosin ottaisin ehkä kieroutuneena ihmisenä mieluummin noita antamani linkin nukkeja. ;)

Mä kans tykkään näistä enemmän :D ainakin nää on rehellisesti raadon näköisiä.
Nuo rebornnuket on vaan niin kamalia :x Ihan niinku täytettyjä vauvoja.
Hyi helkkari.

Ihme vaahtoamista eri keskustelufoorumilla. Kyseessä on joidenkin ihmisten harrastus, jolla voi tienata hyvässä lykyssä 500 e nukelta. Tottakai nuken valmistus maksaa ja vie oman aikansa, mutta luulisin että siinä voi hyvinkin voitolle päästä.
Mielestäni on hyvin tehtyjä reborn nukkeja ja huonosti tehtyjä, vaikka minulla ei ole nukkeja vastaan mitään, niin pidän vaan mahdollisimman realistisesta nukesta.
Yleensä en reagoisi tällasen keskustelun vuoksi, mutta ärsyttää ihmisten negatiivinen suhtautuminen. Jos ei pidä nukeista, voi pitää turpansa kiinni!

eli kuten huomaatte on kumpaakin mielipidettä.joo,toi yksi oli kyllä maalattu liian sinertäväksi,mullekin tuli siitä fiilis et on kuolleen oloinen.noi silmät auki olevat on kauniimpia ja kivempia.mutta taitoa tuo vaatii.ja kaikessahan voi mennä överiksi ja lyödä yli.osa on tosi sulosia ja tosi eläväisen näköisiä.

Ihme vaahtoamista eri keskustelufoorumilla. Kyseessä on joidenkin ihmisten harrastus, jolla voi tienata hyvässä lykyssä 500 e nukelta. Tottakai nuken valmistus maksaa ja vie oman aikansa, mutta luulisin että siinä voi hyvinkin voitolle päästä.
Mielestäni on hyvin tehtyjä reborn nukkeja ja huonosti tehtyjä, vaikka minulla ei ole nukkeja vastaan mitään, niin pidän vaan mahdollisimman realistisesta nukesta.
Yleensä en reagoisi tällasen keskustelun vuoksi, mutta ärsyttää ihmisten negatiivinen suhtautuminen. Jos ei pidä nukeista, voi pitää turpansa kiinni!

Haha, tää olikin niin mainion positiivinen kommentti... :D

Minulla on Reborn nukke ja oon 12 kohta :) Ihana vauva, makso 400 euroo ja keräsin itte siihen rahaa! aion ruveta säästään nyt uuteen nukkeen! Tällä kertaa nukkuvaan! :) www.hilkanvauvelit.suntuubi.com :)

Yhteistyössä