Ravintolan vastaavan pätevyydestä kysyttävää!!! Auttakaa joku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarjoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarjoilija

Vieras
Kauanko osa-aikaisen tarjoilijan täytyy olla työkokemusta että saa vastaavan pätevyyden? Onko se 4 vuotta? Ja mistä semmoisen voi tarkistaa? Riittääkö joku työtodistus? Semmoinenhan on todella helppoa periaatteessa väärentää... Hmmmm...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24135466:
Koulun kautta jos olet opiskellut itsesi tarjoilijaksi ammattikoulussa et tarvitse noinkaan paljoa työkokemus vuosia.

Siinähän se onkin etten ole... Töitä olen tehnyt jo päälle vuoden päivät osa-aikaisena. Nyt mietin että kauanko pitää tehdä että saa vastaavan luvat. EN kuitenkaan halua mennä kouluun kun silloin tulot tipahtais reippaasti. Oppisopimuskaan ei käy kun meillä on jo töissä yks oppisopimus opiskelija

Miksi hitossa haluat vastaavaksi? Vastaavanlisä ei taida olla edes kahta euroa tunnilta. Hitosti enemmän vastuuta ja duunia minimaalisella korvauksella.

No, mutta anyway. Muistaakseni vuosia tarvittiin 2 ja anniskelupassihan sulla varmasti jo on..?

Miksi hitossa haluat vastaavaksi? Vastaavanlisä ei taida olla edes kahta euroa tunnilta. Hitosti enemmän vastuuta ja duunia minimaalisella korvauksella.

No, mutta anyway. Muistaakseni vuosia tarvittiin 2 ja anniskelupassihan sulla varmasti jo on..?

Siksi haluan vastaavaksi koska sitä kautta minulla olisi paremmat mahdollisuudet muihin työpaikkoihin. Mietin nyt kauanko minun pitää olla tässä työssä ennenkuin alan katsella muita paikkoja esim johonkin pubiin yksin.. Anniskelupassi on.