Alkuperäinen kirjoittaja polli:ei ravintolassa sovi imetellä. sitä varten on lastenhoitohuoneet ja pullotkin on keksitty. Aika sivistymätöntä toimintaa teiltä ,vaikka nykymaailmassa kaikkea sattuukin.
en, enkä napaani enkä p-vakoani ja mahamakkarat pidän paidan alla vaikka nuo paidat nykyään minullakin on tiukempia, mUtta imettämisessä ei olekaan näyttelemisestä kyse vaan ihan luonnollisesta ruokailusta.Alkuperäinen kirjoittaja vvv:jotku käytöstavat pitäs olla!näyttelettkö te tissii julkisesti muutenkin.
En näytä tissejäni tai vatsamakkaroitani julkisesti, en edes silloin kun imetän , mikä tuntuu olevan teille pulloruokkijoille ihan liian vaikea asia ymmärtää :headwall: .Alkuperäinen kirjoittaja vvv:jotku käytöstavat pitäs olla!näyttelettkö te tissii julkisesti muutenkin.
No kerro mulle, miksi sä et häiriinny siitä, jos joku antaa vauvalleen pullomaitoa, mutta se häiritsee että vauva saa rintaa vaikka TISSISTÄ EI NÄY YHTÄÄN MITÄÄN, JA IMETYS NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ VAUVA VAAN LEPÄÄ ÄIDIN SYLISSÄ?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:no, sehän on tietysti jokaisen oma valinta, ja kun kerran sen tietää et kaikki ei siitä julki-imetyksestä tykkää, pitää myös sitten ottaa kommentit vastaan, niin valitettavaa kuin se onkin.
Valinnan vapaus tässäkin, valitsenko oman ja lapseni oikeuden vai muiden oikeuden ruokailla "rauhassa"
Moni kyselee et pitääkö vuodeksi linnoittautua kotiin, niin ei tietenkään, ei kukaan ole kieltänyt ruokkimasta lasta, sen vaan voi tehdä niin ettei muut häiriinny.
Mulle ainakin ravintolassa (varsinkin hienossa sellaisessa) syöminen on niin harvinaista herkkua, et menisin sinne syömään sellaisessa vaiheessa et saisin itsekkin syödä "rauhassa" eli vauvan päiväuni aikaan, tai kokonaan ilman sitä vauvaa
joopa jooAlkuperäinen kirjoittaja Imettäjä:En näytä tissejäni tai vatsamakkaroitani julkisesti, en edes silloin kun imetän , mikä tuntuu olevan teille pulloruokkijoille ihan liian vaikea asia ymmärtää :headwall: .Alkuperäinen kirjoittaja vvv:jotku käytöstavat pitäs olla!näyttelettkö te tissii julkisesti muutenkin.
Imetyspaita ja liina, eikä kukaan näe tissistä vilahdustakaan. Paitsi vauva.
no just joo heko heko vaanAlkuperäinen kirjoittaja Imettäjä:En näytä tissejäni tai vatsamakkaroitani julkisesti, en edes silloin kun imetän , mikä tuntuu olevan teille pulloruokkijoille ihan liian vaikea asia ymmärtää :headwall: .Alkuperäinen kirjoittaja vvv:jotku käytöstavat pitäs olla!näyttelettkö te tissii julkisesti muutenkin.
Imetyspaita ja liina, eikä kukaan näe tissistä vilahdustakaan. Paitsi vauva.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No kerro mulle, miksi sä et häiriinny siitä, jos joku antaa vauvalleen pullomaitoa, mutta se häiritsee että vauva saa rintaa vaikka TISSISTÄ EI NÄY YHTÄÄN MITÄÄN, JA IMETYS NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ VAUVA VAAN LEPÄÄ ÄIDIN SYLISSÄ?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:no, sehän on tietysti jokaisen oma valinta, ja kun kerran sen tietää et kaikki ei siitä julki-imetyksestä tykkää, pitää myös sitten ottaa kommentit vastaan, niin valitettavaa kuin se onkin.
Valinnan vapaus tässäkin, valitsenko oman ja lapseni oikeuden vai muiden oikeuden ruokailla "rauhassa"
Moni kyselee et pitääkö vuodeksi linnoittautua kotiin, niin ei tietenkään, ei kukaan ole kieltänyt ruokkimasta lasta, sen vaan voi tehdä niin ettei muut häiriinny.
Mulle ainakin ravintolassa (varsinkin hienossa sellaisessa) syöminen on niin harvinaista herkkua, et menisin sinne syömään sellaisessa vaiheessa et saisin itsekkin syödä "rauhassa" eli vauvan päiväuni aikaan, tai kokonaan ilman sitä vauvaa
Pikkuvauvoilla ei ole säännöllistä rytmiä päiväunien ja ruokailujen suhteen. Ja kaikki ei halua jättää vauvojaan hoitoon niinkin jokapäiväisen asian kuin ruokailun vuoksi (kaikille ravintolakäynnit ei ole kerran vuodessa-juttu, vaan itse olen äitiyslomalla syönyt ulkona 3-4 kertaa viikossa)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:ENEMMÄN MUA HÄIRITSEE RAVINTOLASSA TEIDÄN KITISEVÄT JA KÄTISEVÄT MUKULAT KUN VAUVAN IMETYS. ON SE KUMMA KUN EI NIITÄ TENAVIA VOI OPETTAA _KÄYTÖSTAVOILLE_,MITEN RAVINTOLASSA KÄYTTÄYDYTÄÄN!!!!!!!!!!
en ole.miks kaikkien pitäs esitellä tisssejään julkisesti.huhhhuhh.se mikä sopii sulle ei välttämättä muilleAlkuperäinen kirjoittaja Imettäjä:Suosittelen oikeasti tsekkaamaan imetyspaitavalikoimat, niin näet sinäkin, että imettäminen niiden ja sideharson avulla todellakin sujuu niin, ettei tissiä näe kukaan, jos niitä ei halua näytellä. Minä en ole koskaan halunnut näyttää tissiä tai vatsaani kenellekään kun imetän. Kotona ei ole niin väliä koska täällä ei ole kukaan kyttäämässä, mutta julkisesti imettäessäni teen sen todellakin niin, ettei kukaan pysty kertomaan jälkeenpäin minkä väriset nännit mulla on