ravintolan tarjoilija tuli huomauttamaan imettämisestä!

  • Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti
vastaaja
No hei, ei kai kukaan hienossa raflassa lätkäytä tissiä esille pöydän ääressä! Ja jos vielä hoitohuonekin on käytössä...Siihen on varmasti monta syytä miksi tarjoilija siitä huomautti. Ihan asiasta minun mielestäni.
 
Drama Queen
Ihan näin jokusen vuoden ravintolan esimiehenä olleena täytyy kyllä sanoa että asiakkaista löytyy kyllä suurempiakin harmin aiheuttajia kuin imettäjät. Esim. vanhempia jotka vetävät kännit lastensa aikana ja ylipäätään asiakkaat jotka eivät osaa käyttäytyä.
Ja jos mulle olis jossain raflassa tarjoilija tullu avautumaan imettämisestä ottaisin kyllä yhteyttä ravintolan johtoon ja kyseiseen raflaan ei kyllä toiste tarttis mennä.
 
Minä en ole mikään imetyksen vastustaja, imetin itsekkin lastani vuoden ikään asti. Minä en kuitenkaan imetä julkisesti ihan oman itseni takia. Haluan, että imetyshetki on rauhallinen ja lapsi keskittyy ruokailuun eikä pälyilemiseen ympäriinsä. En myöskään pidä näistä "imetys on täysin luonnollista-äideistä", jotka väkällä tunkee katsomaan sitä imetystä vaikka sen rauhassa haluasi tehdä. Minun tissit eivät pidä julkisista paikoista :xmas: . Itse ravintolassa menin lastenhoitohuoneeseen imettämään ruokailun jälkeen.. Yleensä olin myös imettänyt ennen omaa ruokailua. Näin lapsi nukkui tai oli rauhallinen sen "väliajan".
 

Yhteistyössä