Rasvaset hiukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pään jynssääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pään jynssääjä

Vieras
Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa?
ja lisäks tulee hilsettä...

Joka päivä pitäis olla pesemässä ja se on mulle ihan liikaa.
Normaalisti joka toinen päivä.

Mitkään ihmeen garnierin silikoonishamppoot ei toimi

Tervashamppoo toimii,mut ei sekään aina.'

Noloa ku ihmiset kattoo että miks ei pese hiuksiasa

Sama ongelma. Nyt ostin sit system 4 shampoota ja sitä kuorinta ainetta. Tuo shampoon pitäis tasapainottaa tali rauhasia. Olen nyt muutaman kerran pessy ja alkaa kutina rauhottua. Kalliimpaa kuin normaali shampoo mut kokeile. Uskon että kannattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Sama ongelma. Nyt ostin sit system 4 shampoota ja sitä kuorinta ainetta. Tuo shampoon pitäis tasapainottaa tali rauhasia. Olen nyt muutaman kerran pessy ja alkaa kutina rauhottua. Kalliimpaa kuin normaali shampoo mut kokeile. Uskon että kannattaa.

Mistä oot ostanu tommosta?

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
ensinnäki heität helkuttiin ne missä on silikonia ja marssit apteekista hakemaan kunnon tärkit missä ei oo sitä silikonia.

^^Ylempänä kerroin etten käytä niitä silikoonipaskoja ku ne ei toimi.

Tervashamppoolla pessy mut tuntuu ettei sekään kohta auta

Mulla ei auta mitkään shampoot, eikä sekään, että jättäisi välillä pidemmäksi aikaa pesemättä. Joka aamu saa pestä hiukset ja silti illalla ne on kuin ei olisi koskaan pesty! Kerran kokeilin permanenttia, sanovat, että se kuivattaa, mutta EI.

Jos jollakulla on oikeesti jotain niksiä, niin kertokaa ihmeessä!!!

Mä oon netistä lukenu siitä että ku ihmiset ei käytä ollenkaan shampoota.
Että alussa voi olla aika karmee mut sitten tasottuu.
Pelkällä vedellä vaan,toimiiko kellään tommonen?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:

Mistä oot ostanu tommosta?

system 4 sampoota saa kampaajalta ja ainaki hairstoresta. suosittelen lämpimästi myös sitä kuorivaa öljyhoitoa, toimii! onhan ne toki kalliimpia ku markettiaineet, mut musta riittosia.

Parturit myy ja suuremmissa marketeissakin varmaan on missä on enemmän näitä kemikaali tuotteita. Myös hair store myy netti kaupassa. Shampoo on system 4 shale oil shampoo, sen sarjan nelonen (rasvoittuvat hiukset ja herkkä hiuspohja) ja Kuoriva hoitonaamio oli Bio + Peeling mask

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
ensinnäki heität helkuttiin ne missä on silikonia ja marssit apteekista hakemaan kunnon tärkit missä ei oo sitä silikonia.

^^Ylempänä kerroin etten käytä niitä silikoonipaskoja ku ne ei toimi.

Tervashamppoolla pessy mut tuntuu ettei sekään kohta auta

oon nähny käytettävän xylitol-shamppoota, en sitte tiiä toimiiko.. apteekista nyt luulis saavan jotain tököttiä

Itselläni on ollut murrosiästä asti rasvaiset hiukset, niinkuin kasvotkin. Pesen pääni 1-2 kertaa päivässä. Jos illalla pesen, niin aamulla ovat jo kuin voilla voidellut! Saan neuvoja, että älä pese joka päivä, niin eivät rasvoitu. Hah. Niin sanovat he, joilla ei rasvaisuus-ongelmaa ole. Otin permanentin jouluna ja ajattelin, että nyt säästän hiuksiani rasitukselta ja pesen vain joka toinen päivä. Jessus, koko alkuvuoden olen ollut kuin koditon kassialma, joka ei pääse suihkuun. Kireällä ponnarilla tai pipolla olen kätkenyt pääni. Kolmessa kuukaudessa ei vähentynyt rasvoitus yhtään. Nyt pesen taas vähintään kerran päivässä, että näyttäisin edes vähän hygieniastaan välittävältä ihmiseltä. Itselläni ei tosin ole hilsettä. Pelkkä vesi? *tikahtuu*

Mulle suositteli kampaaja Loreal professionalin Experte sarjan tuuheuttavaa shampoota ja hoitoainetta, eikä enää rasvotu niin helposti. Latvat oli korput ja hiuspohja rasvottu tosi nopeesti. Onhan toi aika tyyristä mutta ainaki mulla toimii.

Yhteistyössä