Mitä shampoota käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ååkke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

ååkke

Vieras
Itellä rasvottuu tukka tosi nopeaa. Saa olla joka päivä pesemässä. Oon kokeillu vaikka mitä merkkejä, mutta ei tunnu mikään auttavan. Onko jollai muulla samaa ongelmaa. Oon testannu myös että oon paskasessa tukassa muutaman päivän että en pese, mutta sekään ei auta..

Minulla auttoi permanentti. Ennen oli pakko pestä joka päivä jos halusi että hiukset näyttävät puhtailta, nyt riittää pesu joka 3. päivä. Se tekee paljon kun hiukset eivät mene päänahkaa pitkin vaan ovat ilmavat.

mä pääsin tosta ongelmasta kun sain vinkin siirtyä pesemään tukka ruokasoodalla, ja lopetin shampoot täysin. Huuhtelu laimealla etikkavedellä niin tulee myös kiiltoa:)

[QUOTE="Vieras";27861698]Entä jos olisit viikon? Ihan mahdotonta?

Vois auttaakin.[/QUOTE]

Minä pesen hiukset melkein joka päivä. Parin päivän tauolla alkaa päänahka jo kutisemaan :S
Mutta kuivashampoo on antanut vähän enemmän pelivaraa :)

[QUOTE="Vieras";27861698]Entä jos olisit viikon? Ihan mahdotonta?

Vois auttaakin.[/QUOTE]

Entä jos on vuoden? Ei muuten auta.

Ei voi mitään jos on rasvoittuvat hiukset ja ihotyyppi.

Olen siirtynyt takaisin markettishampooseen, koska kampaamon shampoot ei käy.
Käytän XZ-tuotteita ja vähemmän on rasvoittumisongelmaa vs. kampaamoroinat.

Flow tuotteiden palashampoota. Tosi riittosa, eikä tartte hoitoainetta! Mikä on ihme, vaikka elin kaikenmaailman hoitoaineilla, kun tämä paksu ja kuriton tukka oli muuten takkupesä ilman niitä..

Tällä hetkellä minusta paras on Schwartzkopfin Constian Mieto Shampoo. Ehdottomasti paras shampoo mitä moneen vuoteen olen kokeillut. Ja minäkin joudun pesemään hiukset joka päivä just rasvoittumisen takia.

Yhteistyössä