Kyllä vain, aivan suunnattomasti. :kieh: Olen muutenkin sellainen erakkotyyppi, että en pidä edes hyvänpäivän tuttujen halailuista, saati että tulevat vatsaa hiplailemaan. :kieh:
Mä väistelen siskoa kun se on aina lääppimässä. Suuttuuhan se kun ei saa kosketella, mutta jumalauta se on mun pötsi!! Riepoo jo tarpeeks kun lääkäri lääppii.
Mä oon varmaan sit outo, kun annoin kavereiden ja hyvien tuttujenkin taputella vatsaani. Minulla on kolme lasta ja joka raskauskerta olen olliut ERITTÄIN YLPEÄ vatsastani ja pidin siitä, että sitä ihailtiin! Tokikaan vieraat eivät vatsaani kosketelleet, ääneen kyllä ihailivat sen sievyyttä...
Ennen aattelin että mitä sitten...mutta kun sit työkaveri(nainen) ohimennessä silitti, niin meinasin saada sätkyn! Tuli semmonen tunne että se olis ominu sen multa.Tunne oli inhottava.Sen jälkeen olinkin sitten varuillani
En pitänyt.
Työpaikalla kukaan ei enää uskaltanut taputella vatsaani sen jälkeen, kun ilmoitin aurinkoisesti hymyillen purevani kaikkia taputtelijoita käteen. Vatsani sai sen jälkeen olla rauhassa :saint:
Jos joku ois mun vatsaa tullut taputtelee, siis joku muu kuin oma mies. Niin sillä ois varmaan käsi katkennut! |O Ei se maha mitään yleistä riistaa ole jota saa jokainen tulla taputtelee.
En kyllä pitänyt yhtään. Mulle tuli hirmuisen hämmentynyt ja inhottava olo jos joku koski vatsaani. Tänäpäivänäkään en tykkää että joku esim. taputtelee olkapäilleni tms.