raskaustestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 16vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

16vee

Vieras
moi, en kyllä tiedä kirjoitanko oikeaa paikkaa, mutta mun ongelma on että saatan olla raskaana ja haluaisin varmistuksen asiasta. Mutta mikä on halpa ja luotettava raskaustesti ? ja paljonko se maksaa ? olen vasta 16 vuotias joten neuvoja tarvitaan ! kiitos etukäteen (:
 
Apteekin raskaustesti no luotettava, hinta 6e paikkeilla, apteekissa toki muitakin testimerkkejä, esim. predictor, clearblue jne. Sitten tavarataloista voi ostaa RFSU:n raskaustestin (paketissa testejä 2kpl), hinta muistaakseni samoissa kuin apteekin testillä, luotettavuus ihan ok. Itse kuitenkin ostaisin apteekin testin.

Toivottavasti oli apuja näistä.
 
Niin ja unohdin mainita, että netistäkin tietysti voi tilata postitse raskaustestejä, esim. mammaksi. fi osoitteessa löytyy. Lähetetään kotiin huomaamattomassa kirjekuoressa, hintoja en muista.
 
Teitkö testin aamun ekasta pissasta? Pitäisi tehdä, vaikka paketissa muuta höristäisiinkin... Ja koska sinulla oli viimeksi menkat? Niistä pitäisi pitää kirjaa...
 

Yhteistyössä