Työhakemuksen viitteestä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Moi kaikki ammattimaiset työhakemusten kirjoittajat!

Laadin työhakemusta ja haluaisin saada siitä mahdollisimman huolitellun. Viite-kohta tuottaa kuitenkin päänvaivaa. Haen paikkaa, jonka ilmoituksen olen löytänyt työ- ja elinkeinotoimiston internet-sivuilta, mutta en nyt tiedä missä muodossa se olisi viisainta kirjoittaa viitteeseen.

Kirjoitanko siis vain internet-osoitteen (www.mol.fi) vai kirjoitanko sanallisesti tuon työ- ja elinkeinotoimiston internet-sivuston nimen?

Jos kysymyksessä olisi lehti-ilmoitus, homma olisi helppo, mutta jotenkin tuo internet-osoitteen kirjoittaminen viitteeksi tuntuu hölmöltä.

Entä päiväys? Kaipaako viite tässä tapauksessa päiväystä?
 

Yhteistyössä