Raskaustesteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päpsy79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päpsy79

Jäsen
06.09.2009
216
0
16
Alkaa olla jo epätoivo tän asian suhteen. Viime torstaina testasin Predictorilla selvän haamun. Eilen aamulla Apteekin omalla tuli nega. Tänä aamuna Predictorilla samanvahvuinen haamu kuin torstaina. Testasin tänään vielä Clear Bluella, koska lupaa, että voi tehdä jopa neljä päivää ennen menkkoja. Tuli selvä nega. En ymmärrä. Ajattelin viedä terkkariin huomenna pissanäytteen mutta, kun en kestä tätä jännitystä, onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia testeistä? Menkat on viisi päivää myöhässä.

Mä sain eka apteekin testillä haamun, predictorilla selkeen negan, apteekin testillä haamun ja sit menin terkkariin ja selvä plussa tuli :)

Ei se sitä haamua anna jos ei raskaana ole ;)

Itse olen taas kuullut että haamuja voi tulla toisilla testeillä vaikka ei raskaana olisikaan....

Kaverilla kävi niin että testi antoi plussan ja tk:hon viety näyte negan. Viikkoa myöhemmin teki uuden testin itse ja antoi taas plussan ja tosiaan raskaana on. Että tk:hon viety näyte anto väärän.

Terkkarin pissatestit on ihan samaa tavaraa kuin apteekin (ja nää muutkin), joten sillä pissan viemisellä terkkariin ei ole millään lailla suurempaa totuusarvoa kuin näillä kotitesteilläkään.

Mutta veritestihän homman sitten kertoo, toivotaan päpsylle hyviä uutisia! :wave:

Yhteistyössä