Nyt ei ymmärrä, mikä on vialla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmästyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmästyttää

Vieras
Elikkä olen syönyt teroja ennen aiempia lapsiani ja menkat on aina tulleet sekä teroista että Primoluteista viim. 3vrk kuurin jälkeen tai joskus jo kuurin aikana. (Paitsi, kun olen ollut raskaana.) Nyt sitten kuurista on viikko, mutta menkkoja ei näy. Perjantaina testasin Clear Bluella haamun(joka kyllä näkyi ihan tirkistelemättä), nyt tänään vilja-testillä negan, ja apteekin omakin oli lauantaina puhdas nega. Mutta menkat ovat poissa. Mitä ihmettä tämä on? aamuisessa Vilja testissä oli sellainen roskishaamu, jos oikeassa valossa katsoo, mutta siis oikeasti aika epätoivoista!! Mitä ihmettä tässä pitäis nyt sitten tehdä?? Rinnoistakin tuli maitoa tuossa reilu viikko sitten, mutta myös se on loppunut...Menkkaoireita ei kyllä ole. Muilla vastaavaa? Mulla on aiemmissa raskauksissa plussat tullut jo ennen kuin viikkoja ollut 4 kasassa, eli en oikein jaksa uskoa että masussa joku kunnolla kasvaisi...

Kokeile odottaa pari päivää ja tee uusi testi tai mene terveyskeskuseen tekemään testi. Mä ainakin luulen, että olisit raskaana, koska muuten ei haamuja tulisi, ainakaan kahta! =)

Kyllä apteekin testin tulisi näyttää myös plussaa jos Clearbluekin sitä näyttää. Ja varsinkin kun niiden välillä oli jonkin verran aikaa arvon tulisi nousta ja plussan näkyä. Itse kehottaisin odottamaan päivän tai pari ja testaamaan uudestaan esim. juuri tuolla Clearbluella. Jos viiva ei ole siinä yhtään tummempi niin on kyllä outoa..

Yhteistyössä