Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ensin halutaan raskaaksi ja sitten alkaa kamala valitus. Kaikki on hankalaa, väsyttää, on nälkä, ei tee mieli, masentaa, itkettää, päähän sattuu, jalkoihin sattuu, paha olo, kotitöitä ei jaksa, töissä ei voi olla, selkää vaivaa, vali vali vali. Sitten saa kuulla näitä kuuluisia kommentteja: "sä et tiedä miltä MUSTA tuntuu", "muttakun minulla on OIKEASTI paha olla", "kaikille raskaus on erilainen, minulle se on kamalan rankkaa". Ei ne kuulkaa kamalasti toisistaan eroa. Lopettakaa se valittaminen tai vuokratkaa sijaiskohtu.
Ennenvanhaan ei ole saanut edes mitään kivunlievityksiä, vyöhykehoitoja tms eikä silloin kukaan valittanut. Nykyään ruikutetaan jokaisesta lohjenneesta kynnestä. Pehmennyttä kansaa sanon minä.
Ennenvanhaan ei ole saanut edes mitään kivunlievityksiä, vyöhykehoitoja tms eikä silloin kukaan valittanut. Nykyään ruikutetaan jokaisesta lohjenneesta kynnestä. Pehmennyttä kansaa sanon minä.
Alkuperäinen kirjoittaja voe että;24815297:Heh, huomaa heti ketkä ovat niitä turhasta valittajia, kun tulevat tänne heti suu vaahdossa puolustelemaanVarmaan juuri niitä joille koskaan ei mikään riitä eikä koskaan ole mikään hyvi muutenkaan. Hemmoteltuja uusavuttomuuksia.
Toki raskaana olevalla saattaa olla tukalampaa kuin muilla.
Mutta minusta ruikuttaminen, ihan mistä vaan, on todella ärsyttävää. Tai puuduttavaa, alkaa vain niin kyllästyttämään niiden henkilöiden jutut.
"Oivoivoi, on niin huono olo. Oivoivoi väsyttää. Oivoivoi kävin taas oksentamassa. Oivoivoi ku tää on kamalaa" No oivoivoi vaan sullekkin! Kerroit noi samat asiat eilen, ja toissapäivänä, ja sitä edellisenä, ja koko viime viikon. Oot raskaana, se on jo tajuttu! Voitko jo olla hiljaa tai edes vaihtaa puheenaihetta...
ja sädekehä säihkyy!
joop turhaa hommaa vinkua miten selkään yms joka paikkaan sattuu. oma syy. ketään ei oikeesti kiinnosta! katkaisin juuri välit yhteen lisääntyjään, jolla raskaudet vaikeita mutta silti pakko olla paksuna että saa paasausta ja muka luvan valittaa.. hoihhoihjaaa. ei muutaku haarat kiinni ni ei tartte valittaa joka asiasta!!