Voisikohan se olla mahdollista?? että olisin pieniinpäin. Toiveita en ole elätellyt, koska vasta lopetin e-pillerit noin 9 vuoden jälkeen. Kokeilin ovistikkuja mutta en mä niistä mitään bongannut. Lueskelin tätä ketjua ja huomasin tämän:
¨"-toisesta rinnasta tulee puristaessa jotain nestettä (enpä ole koskaan aikaisemmin tälläistä huomannut)"
Hei, niinpä tulee multakin, ihan ilmiselvää maitoa.
Menkat toisin sanoen pillereiden tyhjennys vuoto oli 13.5 ja sen mukaisesti jos kierto pitäisi about normipäivä lukuja menkkojen tulisi olla ensi viikon loppuna.
Tänään huomasin vessassa käydessäni ihan omituista rusehtavaa/paksua limaa. voisikohan tämä viitata johonkin kiinnittymiseen?
Lämmöt ei ole ollut koholla, mutta tuo maito juttu ihmetyttää.
Kun laskeskelin ovis ajankohtaa, niin silloin mahassa juilahteli. Ja se sitten loppui. Nyt juilinta alkoi uudelleen, ja nännit on arat.
Vielä raskaustestit ei näytä mitään, mutta saas nähä ensi viikolla.
Niin ja pesukone haisee ihan kauheelle - ainai minun mielestäni.
Nyt siis kp jotain 34. Eilen testasin aconilla ja selkeä nega. Nyt päätin olla ressaamatta, ja testaan vasta jussina, jos menkat ei oo siihen mennessä tulleet. Uskon vahvasti että mun oireet olivat vain ja ainoastaan hormoonimylläkkä joka johtui pillereiden lopetuksesta. Joten ei auta muuta kuin odottaa ja katsoa mitä päivät tuo tullessaan. Vaikka kovasti toivoo, niin ei ne lapset sillä toivomisella mahaan tule