Ihanaa huomata et joku muuki kärsii näistä samoista oireista ku mä!! Mulla siis tätin pitäs poiketa parin päivän sisällä, tosin harrastan epäsäännöllistä kiertoa, nyt kuitenkin bongasin mielestäni oviksen, ja siitä laskin...
Tahtoisin vaan udella et onko kellään sellaista koko vatsan kattavaa kipua, niinku kylkiluista alavatsaan saakka sellainen tunne kun olis vetäny rankan vatsalihastreenin, ja tuntuu et täytys koko ajan venyttää vatsaa??
Muita oireita, mitä en tunnista tätioireiks on:
- Vajaa viikko oviksesta ihan hirveitä viiltelyjä alavatsassa aina ku esmes kumartui tai muuten liikahti nopeasti, kesti useamman päivän
- Kaamea jano, varsinkin iltaisin saa monta kertaa sängystä nousta juomaan
- Kissan pissa haisee hyvälle (!)
- Ruokahaluttomuus, oikeen mitään ei tee mieli, vaikka koko ajan on nälkä
- Näitä keskustelusivuja lukiessa rupeaa itkettämään kovasti... :ashamed:
Lisäks oon tavattoman väsynyt, mutta oon tehny oudokseltaan vasta parisen viikkoa aamuvuoroa töissä, aiemmin aina iltavuoroa, eli voi laittaa väsymyksen sen piikkiin..
Malttamattomana tein ekan testin jo viikko oviksesta, näytti negaa, toisen testin toissapäivänä (dpo 10), edelleen negaa...
Eli siis kovasti näyttäis siltä että täti sieltä tulossa on, mutta kun on tämä ihmismieli sellainen että ei halua uskoa ennen kuin näkee... :/