Ihana ketju!
Täytyy sanoo, et on kyllä ihan kummallinen olotila, kun ei tiedä ollako vai eikö olla.. Mie jätin ehkäisyrenkaan pois 2kk sitten, kun en sietänyt sen sivuvaikutuksia (mielialahäiriöt((tosipahat)), painon nousu jnejnejne..). Nyt sitten menty ihan kondomin voimin, kun isäntä sanoi että ei halua vielä lapsia, mutta jos vahinko sattuu, niin se on sit toivottu vahinko.. (ota tuostakin sitten selvää.. -miehet!)
No, viime kuun menkat tuli ihan ajallaan ja normaalisti, muistaakseni, mutta nyt ne on jo viidettä päivää hukassa. Olen testannut kahdesti, mutta joka kerta nega. En muista että olisin tässä kierrossa edes ovuloinu. Nyt sitten olen reilun viikon tuntenut oireita, kuten:
-alavatsaa nipistelee aivan tajuttomasti, välillä sattuu tosi pahasti, välillä helpottaa
- myös rintojen alta on ylävatsa ihan kivi kova
- rinnat rupes pari päivää sit aristaa, tuntui kuin ois nännit ihan verillä, kun rintsikat kosketti niihin.
- pääsiäisen tienoilla närästi 3-4 päivää melkein koko ajan (ei yhtään normia mulle)
- vessassa saa juosta monta kertaa päivässä, ja janottaa.. tänään aamuyöllä vessajuoksua, enkä saanut enää sitten unta
-välillä pirtee olo, välillä ei yhtään.. tekis mieli vaan nukkua
-vihlova selkäkipu lapaluista aina ristiselkään asti
-virtsa oli välillä aika haisevaa :ashamed: , mutta nyt ei oo kuin väri muuttunut tummemman kellertäväksi.. normaalia?
-viikonloppuna alkoi flunssa, varsinaisesti nenä ei vuoda juurikaan, mut kurkusta nousee limaa, myös lämmöt nousi 36,5 - 37,6
on ollut huimausta, kävin jopa lääkärillä siitä syystä ja nyt tutkitaan et onko tasapainoelin menny sököks.. lääkäri kyllä kysyi olenko raskaana, mut sillon oli 2 viikkoo sit ollu menkat ja totesin vain että en tietääkseni.. nyt jos oonki..
Vauvakuume on kova, olo on todella levollinen, välillä tosin saatan yhtäkkiä suuttua ihan tyhjästä..
En vain tiedä millon testata uudestaan, tai käydäkö tk:ssa.. jos en olekaan raskaana.. tai sit on kohdunulkopuolinen.. sillä kivut on välillä _todella_ kovat.
Mutta on ihana huomata etten ole yksin "outojen" tuntemuksieni kanssa. =)
Plussa onnea kaikille! Toivotaan että täälläkin tärppää. :heart: :heart: