?
....
Vieras
Heippa! Mietityttää nuo raskausoireet. Plussasin noin viikko sitten, ennen testiä jo olivat rinnat tosi kipeät mutta ei muita oireita. Sen jälkeen tuli muutamaksi päiväksi aivan hirveä pahoinvointi, mutta nyt sekin loppui. Oikeastaan mitään oireita en enää tunne, ainoastaan rinnat ovat arat. Olen n. viikolla 6-7. Onkos tämä ihan normaalia vai viittaako johonkin tuulimunaan tms. Mulla on ensi viikolla ensimmäinen neuvola, mitä siellä tapahtuu?
Tunteet on aika ailahtelevia. Tietysti olen iloinen vauvasta, mutta toisaalta pelottaa hirveästi, miten osaan hoitaa semmosta pientä nyyttiä???
Laskettu aika on vasta tammikuussa, mutta nyt jo pelkään synnytystä, mikä auttaisi?
Ai niin ja vielä... mä olen koko ikäni ollut mahallaan nukkuja. En pysty nukahtamaan missään muussa asennossa. Miten ihmeessä te olette saaneet unta kun ette ole päässeet mahalleen?? Siis te jotka yleensäkkin mahallanne nukutte. =o)
Kiitos!
Tunteet on aika ailahtelevia. Tietysti olen iloinen vauvasta, mutta toisaalta pelottaa hirveästi, miten osaan hoitaa semmosta pientä nyyttiä???
Laskettu aika on vasta tammikuussa, mutta nyt jo pelkään synnytystä, mikä auttaisi?
Ai niin ja vielä... mä olen koko ikäni ollut mahallaan nukkuja. En pysty nukahtamaan missään muussa asennossa. Miten ihmeessä te olette saaneet unta kun ette ole päässeet mahalleen?? Siis te jotka yleensäkkin mahallanne nukutte. =o)
Kiitos!