T
taasko meille kävi näin
Vieras
Eilen älysin, että kuukausia piinannut väsymys on kadonnut. Tänä aamuna sit katsoin, että mahakin on pienentynyt, olin jo pientä vauvamasua ollut huomaavinani. Nyt rv 14+0. Pelottaa vietävästi, edellinen meni kesken rv 10+4.
Soitin jo neuvolaan, pääsen iltapäivällä käymään ja kuunnellaan josko löytyis sydänäänet.
Reilu viikko sitten ultrassa kaikki oli hyvin, mutta näköjään kaikki voi vieläkin mennä vikaan... :/
Koita tässä nyt töitä tehdä kun ei voi muuta tehdä kuin miettiä onko vauvalla kaikki hyvin, ja itkettääkin koko ajan. :´(
Soitin jo neuvolaan, pääsen iltapäivällä käymään ja kuunnellaan josko löytyis sydänäänet.
Reilu viikko sitten ultrassa kaikki oli hyvin, mutta näköjään kaikki voi vieläkin mennä vikaan... :/
Koita tässä nyt töitä tehdä kun ei voi muuta tehdä kuin miettiä onko vauvalla kaikki hyvin, ja itkettääkin koko ajan. :´(