Raskausoireet? Apuja kaivataan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maryann87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maryann87

Uusi jäsen
18.04.2011
1
0
1
Heippa kaikille,

Olen ensikertalainen tällä palsatalla ja nyt tarvitsen neuvoja ihmisiltä ketkä kamppailee samojen asioiden kanssa.
Ollaan miehen kanssa yritetty raskautta kohta vuosi ja ikää minulla on 24. Viimeiset kolme päivää on ollut yhtä helvettiä huonovoinisuuden kanssa. Heikottaa väsyttää ja on pahoinvointisuutta 24/7. Rinnat kuitenkaan ei ole yhtään arat vaikka tämä yleensä luetaan ensimmäiseksi kunnon oireeksi.

Tää huono olo on kyllä aika järisyttävää, muuta koska viime yrityskerrasta on aikaa vasta alle 2vk niiin voiko olla mahdollista että raskaus olisi alkanut ja oireet jo nyt esillä? Onko kellään ollut näin nopeaa toimintaa.

Peukkuja pidetään pystyssä mutta vielä en viitsi testiä tehdä :)

Ja vinkkejä otetaan vastaan siitä miten kannattaa ja milloin kannattaa yrittää koska tää turhautuminen ja pettymykset negatiivisistä tuloksista on tosi turhauttavaa :(

Heippa! :wave:
Itse pohdin samoja asioita vielä hetki sitten, ehdimme yrittää mieheni kanssa yli vuoden ennen kuin vihdoin tärppäsi!
Kuten varmaan tiedät, niin oireet vaihtelevat eri ihmisillä tosi paljon, siinä missä toinen oksentelee ja kulkee kädet tissien päällä suojana kun sattuu niin kamalasti, niin toinen ei huomaa mitään oireita :)
Joten on täysin mahdollista, että pahoinvointi johtuu raskaudesta tai sitten jostain muusta. Itselläni alkoi todellinen pahoinvointi joskus raskausviikolla kuusi. Mäkin odottelin ennen plussatestin tekoa vaikka mitä oireita ja olin varma, että sen tärppikierron kyllä sitten tunnistaa :D Mutta tosiasiassa oireina ennen plussausta mulla oli ilmavaivat, yölliset vatsakivut ja kuvotus olo, palelu ja tissien arkuus, mutta tuota tissien aristusta mulla oli joka ikisessä kierrossa joten se ei mitenkään ollut poikkeavaa mulla, eikä se vielä tuossa vaiheessa ollut kovinkaan pahaa. Vasta myöhemmin ne tulivat niin kipeiksi, että oli välillä jopa vaikea kävellä. Eli oireet oli semmoisia, joita oli aina silloin tällöin muutenkin, ei mitään maata mullistavia :)

Mutta siis kyllähän ne noin aikaisin jo voivat tulla mitä sulla on, mullakin tuli selkeä plussa noin 11 päivää ovulaation jälkeen, eli alle kaksi viikkoa ovulaatiosta ja kolme päivää ennen kuukautisten alkua. Ja oireet alkoivat tulla 8 päivää ovulaatiosta :)

Tsemppiä ja toivotaan parasta! :)

Pakko alkaa miettimään sitä testin hankkimista. On kyllä jännittävää ajatella että josko meillekkin pikkuinen olisi tulossa :) Ja äsken kävi vihlomaan alavatsaa... huiiiii!
Mut toisaalta voi olla yhtähyvin pelkkää kuvitelmaa koska haaveena tää on ollu jo pitkään.