Kiitoksia
Ei tosin vielä iloita liikaa...! Mut on tää kyllä aika siistiä
Ja siis, laskureilla laskettuna (mun yleisimmän, eli 30 pvän kierron mukaan) mä olen tänään VASTA 3+3, eli plussasin 3+2, DPO 10.
Jotenkin kamalan aikasin eikö!? Huolestuttavaa..Mutta tikutin oviksen, niin en voi olla pidemmällä.. Kai..Outoa..!
Ja se, että mä tunnen jo olevinaan kamalasti oireita on jotenkin uskomatonta
Muttakun mä tunnen... :saint:
No, anyway, tässäpä
oireet ja "oireet", kaikki mahdolliset, liitty ne sitten plussaan tai ei. Ja aikalailla ajalta maanantai, eli DPO 8--> etiäpäin.
-
Kipeät tissit. Melkein heti oviksen jälkeen tissit kipeyty, mikä on sinänsä mulle ihan normaalia, joissakin kierroissa on niin käynyt. Mutta tämä "kipeys-aste" mikän on tullut on jotain ihan uutta.. Luulin joskus, että ne on tositosi kipeät..No ei ollu- NYT on. Ovat siis todella kipeät ja turvoksissa.
-
Masu turvoksissa, nippailuja, ihme kipuiluja siellä sun täällä, vähän väliä. Muutaman päivän nyt ollut sellanen jatkuva tunne alamahassa, lievä, menkkatyylinen. Muuten sitten ympäri masua jos jotaki tuntemuksia. Maanantaina, DPO 8, oli (etenkin sekstailun aikaan :xmas
ilkeitä kipuja oikeella puolella munasarjassa. Liekkö keltarauhanen tms. jotain duunannu siellä? Luulin jo että ovuloin uudestaan, samantyylinen kipu siis. Testasinkin ihan- no en ovuloinu
-
Etova olo! En sitten tosiaan tiedä, johtuuko tästä plussasta vai mistä.. Mutta siis aika karmee olo. Jotenkin ihan yht`äkkiä iskee KAMALA nälkä ja samaan aikanaa ÄLLÖTTÄÄ kaikki ruoka.. Maha melkein kurnii, mutta ajatuskin syömisestä.. :$ Aika hankala ollu keksiä, että mitähän sitä tekis ees vähän mieli ja sais syötyä
-
Nenän tukkosuus, sitä ollut varmaan viikon jo, lähinnä illalla menee ns. tukkoon. Ja mulla on todella harvoin nuhaa tms.
-
Pissa haisee erilaiselle! Eilen olin vessassa silleen, että mikä täällä haisee?? No minähän se olin
Jotenkin ihan kummallisen hajusta pissaa..yöks..
-Lisäyksenä vielä HURJA
palelu. Aivan umpijäässä olen suurimman osan ajasta.
Oiskohan vielä jotain muuta.. Pitää lisäillä jos tulee mieleen
Testasin aamulla apteekin omalla, kp tänään siis 27/(28)30, DPO 11, ja tuli siihen testiajalla haalea viiva. Pitää nyt testailla, että rupeakoo viivat vahvenemaan vai alkaako sittenkin menkat.. Saada nähdä kuin käy. Elämme jänniä aikoja!