"raskausoire"-ketju

Mitä olen muista keskusteluista lueskellut niin joskus ovistikku voi näyttää myös raskauden. Ja kyllä minusta kuulostat aika raskaana olevalta:)
Mutta kannattaa kuitenkin odotella vielä muutama päivä ennenkuin teet raskaustestin:)
 
Kiitos Miuku vastauksesta..osaatko sanoa onko tämä vatsan polttelu myös raskausoire vai voisko hormoonit olla niin sekaisn että lh huippu tuleekin 2 kertaa kuukaudessa...toisaalta voiko menkat alkaa jo nyt..periaatteessahan ne alkaa 14 päivää oviksesta ja oviksesta on kai 10 päivää...anteeksi kun ajatus on nyt sekaisin..
 
No mulla ainakin viime plussassa poltteli mahaa aina oviksesta kaavintaan saakka:)
Ja niin polttelee taas. Ennemmin ehkä kuitenkin nipistelyä tällä hetkellä:)
En oo kuullut että kahta kertaa tulisi. Voihan toki olla että esim. stressi sekoittaa kierron ihan kokonaan. Itelläkin kierto venynyt testaus jännityksestä 40 päivään.
 
Miuku9...mulla ihan selkeetä polttoa ja painon tunnetta ja hei mä oon ollu 10 kertaa raskaana ja en silti tunnista tässä tilassa oireita....kierto ei oo koskaan ollu yli 30 päivää.eikä alle 25...mut nyt sattuu ja lujaa...ajattelin jo että käyn ostaan testin mut ei taida tarvita ku tuo kipu on niin kovaa, enteilee vissii tätiä..vaikka koskaan ei juuri ennen menkkoja oo näin kovia kipuja...
Miuku monesko kp sulla on ja mikä dpo?
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Täällä vielä samat oireet piinaavat:( nyt kp 22/26-28.
Kun vaan malttais odotella.
Taidan kuitenkin jo tänään tai huomenna tehdä "harjoitustestin":D

Ziida: Parin päivän päästä uudestaan jos ei tätiä kuulu:) toivotaan josko se siitä plussaksi muuttuisi<3
 
Tällä tissit on edelleen kipeet, liivien kanssa tai ilman. Vuotoa ei näy ei kuulu. Ja jos mulla oli aikainen ovulaatio kuten lääkärini väitti niin onpa pitkä odotus kun menossa38/30-37kp ja vuotoa ei ainakaan toistaiseksi ole ollut, vain kipuja. Ja naama kukkii ja iho todella huonona. Eilen olin sata varma että nyt alkaa kun oli hetken aikaa todella kovat kivut mutta ei. Tein testin aamulla, apteekin oma, ja sain siihen testi ajan sisällä viivapaikan. Mielenkiintoista, alkaa vähän nypppiä tää. Nöyttää sille että kierto venahtaa pitkälle ja me ei päästä jatkamaan hoitoja enää tänä keväänä. Ja pidetään sellainen 4kk mittainen politauko. Siis voi prkl.
 
Noniiin.. nyt olis sit käyty lääkäris ja teki sisätutkimuksen + otettii verikoe ja huomen vietävä viel pissanäyte.

sisätutkimukses sano et kohdunkaula (hmm.. olikohan se se :D) suora ja kohtu suurentunnu. Osas antaa pientä iloo siitä että raskaus mahdollisesti kyseessä. <3
Nyt on ollu kyl sellasii viiltävii kipui jossaa lonkan juurel ettei tosika. Tissit tuntu aamul jotenki omituisen pinkeilt, ei siis väriltää vaa siis sillain no kumminki, tajusitte varmaa.. :D Oon kyl niin päästäni pyöräl ettei tosika.

ennen torstaita en kyllä iloitse mistää.. sitku oon 110% varma, ni sit :p
 
Moikka kaikille :)!

Mahtaisko olla raskausoireita ku aika usein on vähän ruvennut viluttamaan? On myös ollut väsymystä, rintojen arkuutta, koko ajan saa juosta vessassa ja myös ihmeellisiä nippailuja alavatsassa. Menkat on ollu viikon myöhässä ja tein raskaustestin 2 päivää sitten mut näytti negaa :/.
Oon kyllä niin monta kertaa kuvitellut kaikennäkösiä oireita mut toivotaan et tällä kertaa ne olis ihan totta :D
 
Uppista!!
Täällä menossa dpo 20, ja menkat siis viikon yöhässä. viime lauantaina tuli roskishaamu, eilen tooooosi haalea haamu testiajan puitteissa. en siis uskalla testiin vielä luottaa vaikka rv 4+6 tai 5 nyt, mikäli raskaana ollaan. Oireista löytyy puuttumaan jääneet menkat, ällötysöllötys, tissien ajoittainen vihlonta, palelu, kuumotus, jano, hiukset rasvoittuu pirun äkkiä ja ihan järkyttävä väsymys. Vahvempaa plussaa siis ootellessa. olis kiva lukea muidenkin oireita ja kuumeilua edelleen, näyttää hiljentyneen tämä ketju.
 
Ihmettelija
Täällä kovasti kanssa toivotaan, että testit näyttäis plussaa. Oireita on ollut; masua on nipistellyt, päätä särkenyt, kahvi yököttää ja useimmiten tulee ylös, lämpökin on n. asteen korkeampi kuin normaalisti. Eilen kuitenkin alkoi vuoto, aika normaalin oloinen mutta ihan himpun verran niukempi, ja mulla kuitenkin aina on ollut runsas vuoto... :( Lähinnä tässä olen mietiskellyt, notta voinko testin tehdä ennen kuin vuoto edes loppuu, vaiko täytyneekö odotella sinne saakka että vuoto on loppunut jo?
 
Kyllä testin voi tehdä vaikka vuoteleekin. Ainoo vaan että jos kyseessä sattuu oleen kemiallinen niin näyttää positiivisen vaikket välttämättä raskaana olisikaan. Mut pidetään peukkuja ja kannattaahan se testi tehdä omankin mielenrauhan takia. Oireet sulla ainakin kuullostaa tutuilta ja lupaavilta!
Tsemppiä ja plussatuulia =)
 
Heippa pitkästä aikaa..
Liekö työt vieneet ajatuksia kun tuli vähemmän stressailtua kun viime kierrolla,jolloin podin kaikkia mahdollisia oireita..
kuitenkin ihmettelin kun ei ollut mitään oireita vaikka kierto olikin lopuillaan..
Hieman rinnat olivat arat,mutta ei muuta.. sitten jäikin menkat tulematta...
Tänä aamuna sitten otin testin esiin ja niinhän siinä kävi että 2 viivaa ilmestyi näyttöön :heart:
Mietin, että pitäisikö vielä käväistä varmistus testi ostamassa tuosta lähiapteekista :p
 
  • Tykkää
Reactions: meadow ja miuku9
Täällä näyttää olleen aika hiljaista muutaman kuukauden verran.. mutta kirjoitan kuitenkin..

elikkä siis pillerit on jätetty pois jo muutama vuosi sitten ja sitten ollaan oltu periaatteella tulee jos on tullakseen..

en ole mitään ovulaatiota koskaan laskenut tai mittaillut tai mitn..

olin viimeviikonloppuna poikaystäväni luona(opiskelen toisella paikkakkunnalla) ja voitte vaan kuvitella kuinka paljon niitä peittoja tuli heiluteltua viikonloppuna ;)

Nyt sitten eilen tuntui kipua ala vatsassa ja koko ajan on hirveän kuuma, päänsärkyäkin on ollut.. joten hirveän vauvakuumeen omaavana meni tekimään huvin vuoksi ovulaatio testin/laskurin ja kappaskappas ovulaatio ollut viime lauantaina...

En nyt sitten tiedä onko nämä jotain "raskausoireita", mutta ala vatsaa välillä pistelee, aivastelen (voi olla flunssaakin), päätä särkenyt, pissillä juostu ja tunteet ailahtelee aika lailla... minulla menkat olleet säännölliset aina ja nyt on siis meneillään dpo3 ja kp 17/28 (jos nyt oikein muistan mitä nuo lyhenteet tarkoittaa.. :D

olisi kyllä erittäin toivottu pieni nyytti <3

pelottaa vain että kuvittelen tai toivon liikoja... :/
 
Heippa!

Oon käyny nii monta kertaa kiertelemässä eri keskusteluissa ja lukemassa kokemuksia "raskausoireista" :D Ite lopetin e-pillerit 6vko sitten ja vielä ei oo menkkoja kuulunu. Mutta toisaalta söin niitä monta vuotta joten oletan, että hormonien tasaantumine voi kestää kauanki.. Kuitenki lapsi haaveissa mahd.piann!! <33

KUITENKI, mulla on mm. seuraavia tuntemuksia:

Painetta alavatsassa ja sellane olo että jännittäis ja turvottais ja ties mitä kaikkee samanaikasesti! oon kyllä koittanu miettii et ehkä se on vaa ilmaa tai jotai mikä ei tunnu pillereitten aikana.. :D Myös nännit aristaa ja kylmä on ja välillä ihan järkyttävän kuuma! Suutun myös vähä väliä jostai miehelle ja sit alan yhtäkkiä itkee ja sitte nauranki jo kippurassa ja sama tunne rumba jatkuu :DD
Eilen illalla tapahtu aika pelottava asia.. Eli harrastettii kondomin kanssa seksiä piiitkästä aikaa ja sen jälkee alko polttelee munasarjoja ja muutenki alavatsaa ihan älyttömästi! se kipu tuntu myös nivusissa ja etureisissä.. Se kesti jonku aikaa ja sitte tuli tosi kylmä ja iha tärisin. HUI!! säikähin heti että kumiallergia puhjennu tai että on joku kysta tai syöpä tai jotain.. varmaa pitäis lääkärille aikaa varailla.. Onko kellään tällasesta kokemuksia..? :/ ei varmaa ainakaa raskausoireisiin liittyvää..?

HUH taispa tulla aika sekava viesti :D
 
Heippa!

Sopiiko liittyä mukaan?

Meillä yk 2. Tässä kierrossa ollaan tosin ehditty hommailemaan vaan kerran (osui kp 15 kohdille) joten mahikset aivan olemattomat. Nyt Kp 19-21? Unohdin merkata edellisten kuukautisten alkamis ajankohdan tarkkaan muistiin. :S Joten ois dpo:t jotain 6-8. Mutta nyt on siis eilisestä asti jännästi välillä nippaillut mahaa ja alamahassa semmoinen tunne kuin veri pakkautuisi/sykkisi jossain kohdun kohdilla. Voin olla tietty vainoharhainenkin sen suhteen. :D Mutta mielenkiinnolla odotellen. Toivottavasti ois vasta dpo 8 tms. niin ois paremmat mahikset. Muuten ei mitään mahiksia. :/

Tsemppiä kaikille!
 
Hei! Täällä olen lukenut oireistanne ja omiini niitä toiveikkaana verrannut...
Itselläni oli keskeytynyt keskenmeno elokuussa ja nyt kovasti odotellaan milloin se plussa sieltä tulisi.
Nyt meneillään kp 30/29-35 ja testin tein oireitten perusteella kp28. Oireina ollut palelua, väsymystä, huonoa oloa ja painon tunnetta alavatsassa. Apteekin omalla testasin ja suureksi pettymykseksi negaa nätti :( Tätiä ei vaan kuulu ei näy. Yleensä tulee kp29, mut nyt tietty toivon liikaa ja kierto vaan venyy ja venyy... Koska kannattais testata uudelleen?
 
Rosamunda, jospa ois vaan ovis tullut myöhemmin ja näkyis esim. muutaman päivän päästä jo jotain. :) Plussatuulia sinne!

Emilia868, kylläpä pitää sulla nyt jännitystä päällä. :) Mitäs testi näytti? Tsemppiä!

Mulla ollut enemmän nippailuja nyt tänään mahassa ja kipuilua nivusissa. kp 24 siis. Väsyttänyt on melkoisesti. Mutta tosiaan... Mulla kun kierto heittää jossain 23 ja 33 välillä niin voi olla ihan menkoistakin johtuvaa kun en selkeää oviskipua tässä kierrossa bongannut (muita ovisoireita kyllä, mutta en niihin niin kiinnittänyt huomiota). Tosin on saattanut kiireestä johtuen mennä hyvin jossain siinä sivussakin. Missäköhän kohtaa uskaltaisi testailla. :S Tosin voipi olla, että parempi kun oottelee ainakin sinne kp 29 tienoille jolloin ois pupuiluista se 2 viikkoa.
 

Yhteistyössä