On tämä odottelu ja kyttääminen vaan aikamoista, eikös?
Mulla kp25 ja ovis oli luultavimmin jo kp10/11 aikoihin. Yritystä on ollut tasaisesti koko kuukauden ajan ja aivan _varma_ tunne raskautumisesta. En edes halua ajatella miten korkealta tulee pudotus jos/kun täti tuleekin vierailulle : /.
Kierron pituudesta ei ole varmuutta, en ole juuri kiertoja kalenteriin merkannut aikaisemmin, tämä on tosiaan eka kierto kun pikkukakkosta yritetään. Tiedän että on naurettava ajatus että 35-vuotiaana ekasta kierrosta tärppäis, jännä vaan että fiilis on NIIN vahva. Ehkä mä vaan niin kovasti haluaisin olla raskaana..
Menkkamaisia jomotuksia on ollut oletetun oviksen jälkeen, välillä huimausta ja huonoa oloa, öklötystä, hirvittävää väsymystä, jotkut ruuat (esim. paprika) maistuu oudolle ja kitkerälle, saunaolut ei maistu ollenkaan. Alavatsa on pömppönä ja jotenkin outo, farkut kiristää ja varsinkin kumartuessa tulee hankala olo, ihan kuin joku painaisi alavatsassa. Painoa ei ole tullut lisää, itse asiassa pari kiloa tippunut tämän kierron aikana.
Rinnat on turvoksissa mutta ei yhtään kipeät, mikä on mielestäni huono enne, esikoisesta kun oli aivan järjettömän kipeät jo ennen plussausta. Muutama tippa tulee maitoa jos puristaa, edellisestä imetyksestä on kuitenkin yli 7 vuotta eli what...?
Mies on ihan varma että raskaana ollaan, mistä lie senkin päätellyt =) Mä luulen että olen vain valeraskaana
Poikkesin tänään apteekissa ja ostin piruuttani testin, negahan se oli mutta lohduttaudun nyt sillä että oli liian aikaista vielä.. Jos nyt malttaisi ensi viikkoon ja tekisi uudestaan, sitten pitäisi olla jo aika todenmukaista, kai??
Mammandeerus, toivotaan että oltiin vaan liian hätähousuja testiemme kanssa, että muutaman päivän päästä saatais jymy-yllärit ja plussat