P
"pulla"
Vieras
Elikkäs toisen lapsen laskettuaika on juurikin tänään ja nyt oon huomannu, et pari päivää on jo kämmenet vähän kutisseet. Ei mitenkään hirveesti, mut silleen, et oon niitä silloin tällöin rapsutellut. Nyt rupesin kiinnittämään asiaan huomioita ja vähän niinkun ympäri kroppaa kutiaa myös. Mutta tosi vähän siis vaan. Turvotusta on kanssa.
Tarviiko mun huolestua? Tarviiko olla neuvolaan yhteydessä, kun huomenna iltapäivällä mulla on jo seuraava neuvola? Tähän asti on kaikki arvot olleet mallillaan, edellinen raskaus sujui ongelmitta ja nyt on olo muuten ihan normaali.
Tarviiko mun huolestua? Tarviiko olla neuvolaan yhteydessä, kun huomenna iltapäivällä mulla on jo seuraava neuvola? Tähän asti on kaikki arvot olleet mallillaan, edellinen raskaus sujui ongelmitta ja nyt on olo muuten ihan normaali.