kohdunulkoinen? pitäiskö nyt huolestua...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
oon rv 10-11, ens ke eka ultra.

Tässä silloin tällöin on useemapanakin päivänä peräkkäin tullut vähän sellaista verensekaista/rusehtavaa vuotoa koko raskauden ajan. Repäisykipuja silloin kun esim nousee nopeesti istumasta, mut ei muuta kipua.

Varmaan kaikki mahdolliset raskausoireet löytyy, ja voimakkaina. Pahoinvoinnit, väsymys ym.

Viimeyönä alkoi ihan karmee hartiasärky, ja aamulla oli niin etten saanu päätä kunnolla käännettyä. Nyt vähän kun vahingossa huomasin et hartiakipu on kohdunulkopuolisen oire.. No jos ei muuta ole niin tarviiko huolestua, jos ultrakin on ihan pian?
Vai onko toi vuotokin oire siitä?

On kyl ollu jonkinlaista hartiakipua vissiin puol vuotta (siitä asti kun ostettiin uus sänky:/), mut ei näin voimakasta.
Nyt tuntuu että syvään hengittäminenkin pistää hartioissa! Yöllisestä/aamusta tosin nyt jo helpottanut jonkin verran.

Mitäs tässä nyt tekis.
Ja uskaltaako lähteä mihkään lasten kanssa autolla, jos sit vaik yhtäkkiä pyörrynkin rattiin???

Kohdunulkoisen kivut huomaat kyllä. Noilla viikoilla niiden pitäisi olla jo massiiviset. Itse en murehtisi ennen ultraa ellei vuoto tule runsaaksi ja kivut sietämättömiksi.

huoh. nyt tuntuu koko ajan lieventyvän tuo hartiakipu, ehkä se onkin vaan ihan jotain jäykkyyttä.. jospa vielä odottelen ennenkun rupeen kunnolla hermoilemaan.

Mulla ei ainakaan ollut kohdun ulkoisessa hartiakipua, vaan kamalaa pistävää kipua. Se esti hengittämisen. Kipu tuntui mulla edessä, solisluiden alla, useimmilla se tuntuu lapaluiden kohdalla. Huusin ja kiemurtelin, kivulla ei ollut mitään tekemistä hartiasäryn kanssa, jota minulla on myös ollut paljon.

[QUOTE="Siili";24245222]Mulla ei ainakaan ollut kohdun ulkoisessa hartiakipua, vaan kamalaa pistävää kipua. Se esti hengittämisen. Kipu tuntui mulla edessä, solisluiden alla, useimmilla se tuntuu lapaluiden kohdalla. Huusin ja kiemurtelin, kivulla ei ollut mitään tekemistä hartiasäryn kanssa, jota minulla on myös ollut paljon.[/QUOTE]

hyvä tietää, tää mun vaikuttaa tosiaan enemmän sellaselta jäykkyyskivulta.

Yhteistyössä