H
"huolestunut"
Vieras
oon rv 10-11, ens ke eka ultra.
Tässä silloin tällöin on useemapanakin päivänä peräkkäin tullut vähän sellaista verensekaista/rusehtavaa vuotoa koko raskauden ajan. Repäisykipuja silloin kun esim nousee nopeesti istumasta, mut ei muuta kipua.
Varmaan kaikki mahdolliset raskausoireet löytyy, ja voimakkaina. Pahoinvoinnit, väsymys ym.
Viimeyönä alkoi ihan karmee hartiasärky, ja aamulla oli niin etten saanu päätä kunnolla käännettyä. Nyt vähän kun vahingossa huomasin et hartiakipu on kohdunulkopuolisen oire.. No jos ei muuta ole niin tarviiko huolestua, jos ultrakin on ihan pian?
Vai onko toi vuotokin oire siitä?
On kyl ollu jonkinlaista hartiakipua vissiin puol vuotta (siitä asti kun ostettiin uus sänky:/), mut ei näin voimakasta.
Nyt tuntuu että syvään hengittäminenkin pistää hartioissa! Yöllisestä/aamusta tosin nyt jo helpottanut jonkin verran.
Mitäs tässä nyt tekis.
Ja uskaltaako lähteä mihkään lasten kanssa autolla, jos sit vaik yhtäkkiä pyörrynkin rattiin???
Tässä silloin tällöin on useemapanakin päivänä peräkkäin tullut vähän sellaista verensekaista/rusehtavaa vuotoa koko raskauden ajan. Repäisykipuja silloin kun esim nousee nopeesti istumasta, mut ei muuta kipua.
Varmaan kaikki mahdolliset raskausoireet löytyy, ja voimakkaina. Pahoinvoinnit, väsymys ym.
Viimeyönä alkoi ihan karmee hartiasärky, ja aamulla oli niin etten saanu päätä kunnolla käännettyä. Nyt vähän kun vahingossa huomasin et hartiakipu on kohdunulkopuolisen oire.. No jos ei muuta ole niin tarviiko huolestua, jos ultrakin on ihan pian?
Vai onko toi vuotokin oire siitä?
On kyl ollu jonkinlaista hartiakipua vissiin puol vuotta (siitä asti kun ostettiin uus sänky:/), mut ei näin voimakasta.
Nyt tuntuu että syvään hengittäminenkin pistää hartioissa! Yöllisestä/aamusta tosin nyt jo helpottanut jonkin verran.
Mitäs tässä nyt tekis.
Ja uskaltaako lähteä mihkään lasten kanssa autolla, jos sit vaik yhtäkkiä pyörrynkin rattiin???